اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 8 سپتامبر 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 8 سپتامبر 2016

    تحلیل فاندامنتال

    • کاهش ارزش پوند پس از انتشار آمار تولید صنعتی ماه جولای بریتانیا
    • پیش بینی می شود GDP ژاپن افزایش یابد
    • تحقیقات Barclays عامل تغییر پیش بینی های ما درباره بازار ارز، اما دیدگاههای استراتژیک در جای خود محفوظ است


    پوند دیروز پس از آنکه آمار تولید صنعتی بریتانیا مربوط به ماه جولای نمایی کم قدرت تر پس از همه پرسی یورو را به تصویر کشید از بالاترین سطح خود در هفت هفته گذشته عقب نشینی نمود.
    این آمار سریعترین سقوط در تولید را برای یک سال نشان داد، 0.9-% ماهانه، و مطابق با تمایلات رو به وخامت مشاهده شده در آمار شاخص PMI تولیدی و در ماه جولای و شاخص روندهای CBI با نگاهی به آینده می باشد، از آنجایی که شاخص PMI تولیدی با صعود خود در میزان تولید و سفارشات جدید که به سطوح خود قبل از همه پرسی رسیده است بازار را غافلگیر نمود، ماه آگوست شاید اعداد قویتری را بارمغان بیاورد.
    رشد حقیقی سه ماهه دوم با تجدیدنظر از رقم اولیه 0.0% سه ماهه (0.2% سالانه) تا 0.2% (0.7%) افزایش یافت، که بالاتر از انتظارات برای تعدیلات صعودی نسبت به سرمایه خصوصی و مشارکت سرمایه گذاری خصوصی بود.
    تحقیقات Barclays نشان می دهد "انتظار رشد سالانه حقیقی GDP به میزان 1% می رود و برای سه ماهه سوم 2016 تا سه ماهه سوم 2017 انتظار کمی رشد بالاتر می رود. اگرچه، این تحقیقات حمایت قدرتمندی از سیاست (بخصوص مالی) می کند تا صرفا از رشد "ارگانیک" حمایت بعمل بیاورد..."
    تحقیقات Barclays ضمن حفظ دیدگاههای استراتژیک ماه درباره قدرت دلار و در نهایت بازدهی کمتر از انتظار پوند در برابر یورو، پیش بینی های بازار ارز ما را بطور چشمگیری اصلاح کرده است،.
    پیش بینی های جدید اشاره به چرخش در تخصیص دارایی که انتظار داشتیم Brexit آن را تسریع نماید اتفاق نیافتاد. دیدگاه قبلی انتظار درباره قدرت بیشتر ین و دلار بهمراه یک کاهش تند در ارزش دارایی هایی اروپایی را مشخص کرد.
    در نشست امروز ECB، بدون هیچ داده عمده و مهمی نسبت به نشست قبلی در ماه جولای که بازار را غافلگیر نماید، ECB احتمالا سیاست "انتظار و مشاهده" را در نشست امروز اتخاذ نماید. تحقیقات Barclays هنوز هم انتظار این را دارد ECB برنامه QE خود را ادامه دهد، اما احتمال اتخاذ این سیاست بیشتر در نشست اکتبر یا دسامبر می رود.
پردازش ...
X