اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 26 نوامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 26 نوامبر

    گزارش روزانه نرخ برابری ارزها
    26 نوامبر 2020

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش بی سابقه ارزش سهام جهانی
    • تقویت ارزش کرون سوئد پیش از نشست بانک مرکزی سوئد
    • فراتر رفتن موارد ابتلا به بیماری کووید-19 از 60 میلیون نفر در جهان
    اخبار بازار
    • با افزایش بی سابقه سهام جهانی، که ناشی از مثبت بودن نتیجه واکسن COVID-19 است و احتمال این که دولت بایدن، علی رغم ضعف اطلاعات اقتصادی ایالات متحده، محرک اقتصادی و قابلیت پیش بینی سیاسی بیشتری ارائه دهد، سهام آسیا به صورت ناگهانی افزایش یافت. مطالبات اولیه حق بیمه بیکاری ایالات متحده به 778،000 افزایش یافت، که بسیار بالاتر از رقم پیش بینی شده بازار، 730،000 ، بود، که نشان می دهد افزایش موارد جدید ابتلا به COVID-19 و محدودیت های تجاری متعاقب آن باعث افزایش دوران بیکاری و کاهش سرعت بهبود شده است (رویترز).
    • در بازارمالی جهانی، تا حدی به خاطر تعطیلات عید شکرگذاری امروز در ایالات متحده، نوسانات به طور گسترده ای در ارزهای گروه 10 کاهش یافته است. امروز، پیش از نشست بانک مرکزی سوئد، USDSEK نزدیک به پایین ترین سطح از آوریل 2018 معامله شده است، که انتظار می رود بانک مرکزی نرخ سیاست اصلی خود را بدون تغییر نگه دارد. پس از سقوط c.0.7 دیروز، این جفت ارز، امروز صبح، پایین تر از 8.5000 معامله شد.
    • دیروز، GBPUSD بالای 1.3390 معامله شد که بالاترین سطح از ابتدای سپتامبر سال جاری است، که دلیل آن امید به معامله Brexit و احساسات خطر منجر به تضعیف USD بوده است.
    • در حال حاضر، پیش بینی های پایان ماه تحقیقات Barclays نشان می دهد که در پایان ماه، احتمال فروش فوق العاده دلار آمریکا وجود دارد.
    • دیروز مجددا گمانه زنی هایی درباره وضعیت فعلی مذاکرات Brexit مطرح شد، در حالی که فرانسه انگلستان را به کُند کردن مذاکرات متهم کرد، و ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه، به پارلمان اعلام کرد که نتیجه مذاکرات "بسیار نامشخص" است. علاوه بر این، بنابر گزارش ها، میشل بارنیر، مذاکره کننده ارشد اروپا، پس از پایان دوره قرنطینه خود، برای سفر به لندن برای بحث و گفتگوهای بعدی دلیلی نمی بیند، مگر این که انگلستان برای ایجاد پیشرفت آماده باشد (بلومبرگ).
    در حال حاضر، موارد ابتلا به کووید-19 در جهان از 60 میلیون نفر فراتر رفته است و روز گذشته، آلمان شاهد یک رکورد روزانه در ابتلای موارد جدید بود که بر این اساس،بیش از 30،000 مورد ابتلای جدید گزارش کرد. آنها محدودیت هایی نسبی را نیز تمدید کردند. بنا بر گزارش های رسیده، ایالات متحده نیز در حال بررسی رفع محدودیت های ورود از اروپا است. امروز، پس از بحث روز گذشته در پارلمان، انگلستان اعلام خواهد کرد که از 2 دسامبر، هر بخش از کشور در کدام سطح از محدودیت قرار دارد (بلومبرگ).

    آن چه که امروز شاهد خواهید بود
    • امروز- نرخ بهره 7 روزه بانک کره (تحقیقات Barclays و اتفاق نظر: 50%)
    • 12:00- اعلام نرخ سود سوئد (تحقیقات Barclays و اتفاق نظر: 0.00%)
    • 15:00- صورت جلسه بانک مرکزی اروپا
    • 18:30- صورت جلسه نشست بانک مکزیک
    تمام زمان ها به وقت تهران است.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-31-2021, 12:36 PM
پردازش ...
X