اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 1 دسامبر 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 1 دسامبر 2020

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • ترقی سهام آسیا در میان تحولات واکسن
    • موافقت وزرای دارایی کشورهای اروپایی با اصلاحات مکانیسم ثبات اروپا (ESM)
    • حفظ نرخ نقدینگی و بازده هدف در 0.1% توسط بانک ذخایر استرالیا

    اخبار بازار
    • با مطرح شدن احتمال تولید واکسن کووید-19 که به بهبود اقتصاد جهانی کمک کرد و اشتیاق سرمایه گذاران را برای فعالیت افزایش داد، سهام آسیا به طور ناگهانی ترقی کرد. شاخص مدیران خرید (PMI) کارخانه Caixin چین از این تغییر رویه حمایت کرد، و به 54.9 در مقابل اتفاق نظر 53.5 رسید (رویترز).
    • پس از آن نتایج تجزیه و تحلیل های جدید نشان داد که واکسن ساخت شرکت مدرنا (Moderna) در جلوگیری از ابتلا به ویروس بسیار موثر است، این شرکت برای توزیع واکسن خود در ایالات متحده، درخواست مجوز کرد.
    • پس از رسیدن به پایین ترین سطح که از آوریل 2018 سابقه نداشته است، دلار با رسیدن شاخص دلار بلومبرگ در بعدازظهر؛ به بالاترین سطح 1144.98، برخی از زیان ها را جبران کرد. با این حال، تغییر آشکار در ریسک پذیری در طول شب، باعث افت شاخص C.0.35 back به زیر 1142.00 شد. جفت ارز GBP/USD به طور ناگهانی با نرخ بالاتری معامله شد و در حال حاضر بالاتر از 1.3380 قرار گرفته است.
    • روز دوشنبه، وزرای دارایی اروپا با اصلاحات اساسی در صندوق نجات منطقه یورو موافقت کردند. آنها در مورد معرفی زودهنگام صندوق، با عنوان مکانیزم ثبات اروپا توافق کردند و اظهار داشتند که صندوق در طراحی و اجرای کمک های مالی آینده حرف های بیشتری خواهد زد. همانطور که گفته شد، مسائلی کلیدی وجود دارند که هنوز حل نشده اند، مثل ایجاد یک صندوق مشترک بیمه سپرده اتحادیه اروپا برای مقابله با خطرات ناشی از احتمال بروز بحران های بانکداری در آینده (بلومبرگ).
    در بانک های مرکزی، بانک ذخائیر استرالیا نرخ نقدینگی و بازده هدف خود را برای اوراق قرضه 3 ساله دولت استرالیا به میزان 0.10٪ حفظ کرد. لحن بیانیه همچنان دوستانه بود و بانک تأیید کرد که حداقل تا سه سال، نرخ نقدی را افزایش نمی دهد، تا زمانی که "تورم واقعی"ّ به صورت مداوم، در محدوده هدف 2-3٪ قرار گیرد (تحقیقات Barclays).

    آن چه امروز شاهد خواهید بود
    • 12:30- شاخص مدیران خرید (PMI) تولید نهایی E19 (تحقیقات Barclays و Consensus: 53.6)
    • 13:00- شاخص مدیران خرید (PMI) تولید نهایی انگلستان (تحقیقات Barclays و Consensus: 55.2)
    • 13:30- شاخص هماهنگ قیمت های مصرف کننده (HICP) Flash E19 (تحقیقات Barclays و Consensus: -0.3% در مقایسه با ماه مشابه در سال گذشته، -0.2% در مقایسه با سال گذشته)
    • 18:30- شاخص تولید موسسه مدیریت عرضه (ISM) ایالات متحده (تحقیقات Barclays: 58.5/Consensus: 58.0)

    تمام زمان ها به وقت تهران است.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-31-2021, 12:32 PM
پردازش ...
X