اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 15 سپتامبر 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 15 سپتامبر 2016

    تحلیل فاندامنتال
    • شاخص تمایلات ریسک پیش از نشست بعدی FOMC به ضعیف شدن خود ادامه می دهد
    • بازار کار بریتانیا پایین ترین نرخ بیکاری از سال 2005 به این سو را نشان می دهد
    • انتظار می رود BoE نرخ بهره را امروز بدون تغییر نگاه دارد

    همچنانکه سهام ایالات متحده زیان های خود را پیش از نشست هفته آینده FOMC امتداد بخشیدند، شاخص تمایلات ریسک دیروز کاهش بیشتری یافت. علت کاهش تمایلات، از آنجاییکه بهای نفت خام با وجود آمار امیدبخش ذخایر نفت خام سقوط کرد سهام بخش انرژی بودند.
    بازارهای فعال در طول شب به روند نزولی خود ادامه داند، برای مثال Nikkei در 1.26%- پایین تر بسته شد.
    بازار کار بریتانیا بطور گسترده ای همراستا با انتظارات منتشر شد و انعطاف خود را در دوره پس از همه پرسی Brexit همچنان ادامه می دهد.
    این عدد پایین ترین نرخ ببیکاری از سپتامبر 2005 به این سو بوده است و تنها یک کاهش کوچک و جزیی در رشد بخش core دستمزدها اتفاق افتاده است.
    بخش تحقیقات Barclays اشاره می کند که "...این احتمال وجود دارد که بسیار زود شاهد هرگونه تاثیری از طرف همه پرسی Brexit باشیم، در دیدگاه ما این رویداد بیکاری را صرفا بصورت تدریجی افزایش داده و احتمالا از فشارهای موجود بر روی رشد دستمزد به سمت بالا که از سوی بخش ساخت مسکن می باشد جلوگیری بعمل خواهد آورد و خانوارها را مجبور به احتیاط بیشتر خواهد نمود، که در نتیجه تا پایان سال 2017 باعث کاهش سرعت در مصرف بخش خصوصی خواهد گردید...".
    در بازار ارزی، GBPUSD در ابتدای روز برای قرار گرفتن در بالای سطح 1.32 از کف قیمتی 1.3136 برگشت.
    امروز تصمیم BoE احتمالا تمرکز اصلی بازار خواهد بود، به گفته بخش تحقیقات Barclays "...انتظار تغییری نمی رود، هرچند ما هنوز انتظار کاهش بیشتر را در نشست نوامبر 2016 داریم (به میزان 20 واحد و تا 0.05%).
    تفکر باز و منعطف در برابر تسهیل بیشتر، که باید ریسک ها را برای تحقق اقتصاد کاهش دهد، احتمالا پوند را تحت فشار نگاه خواهد داشت..."
    بخش تحقیقات Barclays پیش بینی می کند نتیجه رای گیری 1-8 شود، بهمراه رای مخالف حامی کاهش نرخ بهره Gertjan Blieghe برای کاهش نرخ بهره، فرضیه این است که رای ها درباره نرخ بهره و برنامه های خرید داریی بتوانند گویای چیزی درباره تفکر MPC باشند.
پردازش ...
X