اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 9 دسامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 9 دسامبر

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • رونق سهام آسیا با بهبود وضع ریسک پذیری
    • ارائه بسته کمکی جدید توسط دولت ترامپ
    • دیدار جانسون و وون درلاین، امشب

    اخبار بازار
    • با انتشار اخبار مثبت در مورد واکسن بیماری کووید-19 و امید به مشوق های مالی بیشتر، پس از پیشنهاد دولت ترامپ برای ارائه بسته کمکی 916 میلیارد دلاری مربوط به شیوع ویروس کرونا، سهام آسیا و معاملات آتی ایالات متحده یک شبه افزایش یافت. در پی افزایش ذخائر نفت خام و بازده خزانه داری 10 ساله ایالات متحده در میان انتظارات برای هزینه های مالی بیشتر، قیمت نفت به کاهش خود ادامه داد (رویترز)
    • جانسون، نخست وزیر انگلیس، و وون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در تلاش برای پر کردن فاصله ها در مذاکرات، امشب برای شام دیدار می کنند. مارتین، نخست وزیر ایرلند، گفت که راه دستیابی به توافق در مورد شیلات وجود دارد؛ با این حال، هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به شرایط برابر باقیمانده است (بلومبرگ)
    • در فارکس، در حالی که کرون نروژ (NOK) و آزی (AUD) عملکرد خوبی داشتند، با بهبود وضعیت ریسک پذیری به خاطر ارائه بسته تشویقی، دلار در برابر همتایان گروه ده (G-10) سقوط کرد. جفت ارز USDNOK 8.6973 و AUDUSD یک شبه به 0.7453 رسید. جفت ارز USDCNH پایین تر از سطح اصلی 6.50 معامله شد و به 6.4971 رسید، سطحی که از سال 2018 سابقه نداشته است. معاملات GBPUSD یک شبه کمی بالاتر رفت و در آستانه گفتگوهای امشب، به 1.3397 رسید (بلومبرگ)
    • به گفته اوربان، نخست وزیر مجارستان، احتمال زیادی وجود دارد که در اجلاس این هفته اتحادیه اروپا، مجارستان و لهستان با بسته هزینه های 2.2 تریلیون دلاری اتحادیه اروپا موافقت کنند. به گفته او، فاصله بین دو طرف تنها "یک سانتی متر" است. در حالی که سخنگوی دولت لهستان گفت که اگر اتحادیه اروپا با جدایی قوانین از بودجه موافقت نکند، "احتمال رسیدن به توافق اندک است." (بلومبرگ)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود
    • امروز- نرخ شبانه Selic برزیل (تحقیقات Barclays و اتفاق نظر: 2:00%)
    • 18:30- اعلام نرخ بهره کانادا (تحقیقات Barclays و اتفاق نظر: 0.25%)
    تمام زمان ها به وقت تهران می باشند.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-31-2021, 12:23 PM
پردازش ...
X