اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 10 دسامبر 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 10 دسامبر 2020

    پس از یک روز مذاکرات فشرده درباره لایحه بسته تشویقی، سهام ایالات متحده امروز نوسان داشت. تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در ایالات متحده در حال افزایش است، و تعداد تلفات ناشی از این بیماری به بالاترین حد خود رسیده است. میزان بیکاری ایالات متحده در هفته منتهی به 5 دسامبر به طور غیر منتظره ای تا 137،000 جهش داشت و بار دیگر، به سطح ماه سپتامبر رسید. در همین حال، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده در مقایسه با میزان پیش بینی شده، 1.2٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافت. دلار تضعیف شد و بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا کاهش یافت و به 0.9311٪ رسید. با گرد‌هم‌آمدن سیاست‌گذاران اروپایی برای امضای بسته تشویقی 2.2 تریلیون دلاری، یورو در برابر دلار افزایش یافت. به نظر می رسد در انگلیس، مذاکرات برگزیت (Brexit) نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت.
    فعالیت در بورس فلزات لندن (LME) امروز با بسته شدن قلع و سرب در قیمتی پایین تر، وضعیت متفاوتی داشت. نیکل همچنان با پیشنهادهای خوبی روبرو می شود و در طول روز، تا 4.23٪ ترقی کرد، اما بالاتر از 17،450 دلار در هر تن نرفت و با 17،430 دلار در هر تن بسته شد و به رکورد ماه اکتبر 2019 رسید. مس نیز باثبات‌تر بود و توانست دقیقاً زیر بالاترین قیمت روز، با 7878 دلار در هر تن بسته شود. آلومینیوم قبل از بسته شدن با قیمت 2060 دلار در هر تن، در نیمه دوم روز، به سطح مقاومت 2066 دلار در هر تن رسید. قیمت روی در روز تا حدی بالاتر بود و در وضعیت مناسب 2،839.50 دلار در هر تن بسته شد. سرب تا سطح حمایت 2،077 دلار در هر تن پایین آمد و کمی بالاتر، در 2،088 دلار در هر تن بسته شد؛ اختلاف قیمت نقدی نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده تا 8.25- دلار در هر تن افزایش یافت.
    بر اساس داده های اقتصادی متناقض، معاملات آتی نفت به طور کلی بدون تغییر باقی ماندند. در زمان نوشتن این گزارش، نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) و برنت (Brent) به ترتیب، با 47.23 و 50.63 دلار در هر بشکه معامله شدند. با تصویب بسته تشویقی کمک مربوط به ویروس کرونا در ایالات متحده، قیمت فلز گرانبها کاهش یافت و طلا به 1836.51 دلار در هر اونس کاهش و نقره تا 23.99 دلار در هر اونس افزایش یافت.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-31-2021, 12:21 PM
پردازش ...
X