اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 15 دسامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 15 دسامبر

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • کاهش سهام آسیا با افزایش تلفات ناشی از کووید-19
    • افزایش میزان بیکاری کمتر از میزان پیش بینی شده
    • انتصاب رسمی جو بایدن به عنوان رئیس جمهور
    اخبار بازار
    • درست چند روز پس از آنکه شاخص ها به بالاترین سطح خود رسیدند، با افزایش نگرانی ها در مورد تلفات فزاینده بیماری کووید-19 و تحت الشعاع قرار گرفتن خوش بینی نسبت به توزیع واکسن ویروس کرونا با اِعمال محدودیت ها، سهام آسیا به طور گسترده ای تنزل یافت. سهام اروپا نیز روز را با قیمت پایین تری آغاز کرده است (رویترز)
    • با وجود قیمت های بالای gbpusd در میانه روز، این جفت ارز روز را در همان سطحی پایان داد که دیروز آغاز کرده بود. این جفت ارز دیروز، قبل از محو شدن سود، به بالای 1.3430 صعود کرد. با وجود داده های بهتر از انتظار وضعیت اشتغال انگلیس، تا امروز صبح، این جفت ارز به صورت غیرمستقیم معامله شدند. با وجود پیش بینی 2.2% نسبت به 3 ماهه مشابه در سال گذشته، متوسط درآمد هفتگی 2.7٪ نسبت به 3 ماهه مشابه در سال گذشته افزایش یافته است، در حالی که نرخ بیکاری، به میزان اندکی، از 4.8٪ به 4.9٪ افزایشش یافته است- انتظارات بازار 5.1٪ بود (بلومبرگ)
    • در انگلیس، تأیید شد که لندن از صبح چهارشنبه وارد سخت ترین محدودیت های سطح 3 می شود. این مسئله پیش از بررسی رسمی اِعمال محدودیت ها که قرار است چهارشنبه تعیین شود، صورت گرفت. مت هانكوك، وزیر بهداشت انگلیس، با اعلام اقدامات جدید، گفت برای کاهش شتاب فزاینده ابتلا به بیماری، لازم است تا اقدامات فوری انجام شود.
    با مشخص شدن نتایج آرای الکترال، جو بایدن رسما به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. پس از رای گیری، که به صورت تشریفاتی انجام شد، و در میان تلاش های مکرر دونالد ترامپ و طرفدارانش برای عوض کردن روند دموکراتیک، رئیس جمهور منتخب خواستار وحدت شد.

    آن چه امروز شاهد خواهید بود
    • 16:30- بانک مرکزی مجارستان
    • 17:45- تولید صنعتی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.8% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، اتفاق نظر: 0.3% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    تمام زمان ها به وقت تهران می باشند
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-15-2020, 03:01 PM
پردازش ...
X