اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 18 دسامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 18 دسامبر

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • کاهش نسبی سهام آسیا با طولانی شدن مذاکرات مربوط به بسته تشویقی ایالات متحده
    • روند صعودی GBPUSD، از بین رفتن برخی سودها با حالتی بدبینانه
    • موکول کردن تعیین نرخ ها به زمان دیگر توسط بانک انگلیس مطابق انتظارات
    اخبار بازار
    • به دننبال افزایش تمایلات ریسک در اوایل این هفته، و با امیدواری نسبت به تصویب بسته های تشویقی اقتصادی بیشتر از سوی دولت ایالات متحده، سهام تا حدی کاهش یافت. گفتگوها هنوز ادامه دارد و نمایندگان مجلس از هر دو طرف مشتاق رسیدن به توافق هستند- میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنای جمهوری خواه گفت که مذاکرات ممکن است تا آخر هفته به طول انجامد (رویترز)
    • جفت ارز GBPUSD دیروز، به حرکت صعودی خود ادامه داد و بعد از ظهر، از حدود 1.3500 به بالای 1.3620 افزایش یافت. همانطور که مذاکرات بین انگلیس و اتحادیه اروپا لحنی بدبینانه به خود گرفتند، و سخنگوی بوریس جانسون، نخست وزیر، گفت: "بسیار احتمال دارد" که هیچ توافقی حاصل نشود، مگر این که اتحادیه اروپا موضع خود را "به طور اساسی" تغییر دهد. رئیس اتحادیه اروپا، اورسولا فون در لاین، نیز بیمناک بود و گفت که غلبه بر "اختلافات بزرگ" باقی مانده "بسیار دشوار" است (رویترز)
    • دیروز، بانک انگلیس تشکیل جلسه داد و همانطور که انتظار می رفت، تعیین نرخ ها را به زمان دیگری موکول کرد. بر اساس تحقیقات بارکلیز، جلسات مهم در سال آینده و در ماه های فوریه و مِی تشکیل خواهد شد. بعد از این که طرح تسهیلات کمّی (QE) و بودجه مدت دار تمدید شد، تیم تحقیقاتی مافکر نمی کند که مشاهده نرخ های منفی هم زمان زیادی طول بکشد.
    • واکسن ساخت شرکت مدرنا (Moderna) مورد تأیید سازمان غذا و دارو (FDA) ایالات متحده قرار گرفت تا دومین واکسنی باشد که در ایالات متحده تأیید می شود. این واکسن را می توان در دمای طبیعی فریزر نگهداری کرد؛ بنابراین، برای انتقال و ذخیره سازی، مانند واکسن فایزر (Pfizer)/ بایوتک (BioNTech)، به تجهیزات خاصی نیاز ندارد.
    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 14:00- روسیه: نرخ حراج یک هفته ای (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 4.25%)
    تمام زمان ها به وقت تهران می باشند.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-31-2021, 12:15 PM
پردازش ...
X