اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 12 ژانویه 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 12 ژانویه 2021

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • رأی مجلس به الزام مایک پنس برای استفاده از متمم بیست و پنجم
    • اعلام وضعیت فوق العاده در آستانه برگزاری مراسم تحلیف در بیستم ژانویه
    • هشدار بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، به اِعمال محدودیت های بیشتر

    اخبار بازار
    • به دنبال سقوط ارزش سهام ایالات متحده برای اولین بار در پنج روز گذشته و پس از گذراندن هفته ای پررونق، سها آسیا روندی متفاوت داشت. کاهش سهام ایالات متحده بیشتر ناشی از سهام هایی بود که به نرخ بهره حساس تر بودند. بازده 10 ساله خزانه داری به بالاترین سطح خود از ماه مارس رسیده است و در حال حاضر، حدود 1.15٪ معامله می شود (بلومبرگ، فاینانشال تایمز)

    • ترامپ و معاون او، مایک پنس، توافق کرده اند که تا پایان دوره مسئولیت خود با یکدیگر همکاری کنند و بعید به نظر می رسد که پنس از درخواست مجلس برای استفاده از متمم 25 برای برکناری ترامپ پیروی کند. امروز مجلس به الزام مایک پنس برای برکناری ترامپ رای خواهد داد. در صورت خودداری پنس، ممکن است همین فردا رای استیضاح صادر شود.

    مراسم تحلیف رئیس جمهور آینده، بایدن، با اقدامات امنیتی زیادی انجام خواهد شد، چون FBI در مورد برنامه هایی برای اعتراضات مسلحانه در واشنگتن و همچنین هر 50 مرکز ایالت ها هشدار داده است. گارد ملی 15000 نفر از نیروهایش را به واشنگتن خواهد فرستاد.

    استعفای چاد وولف، وزیر امنیت ایالات متحده، باعث تشدید این ناآرامی ها شده است (بلومبرگ)

    • در بازار فارکس، با انتشار اخبار مربوط به استیضاح ترامپ و بازده بالاتر ایالات متحده، دیروز ارزش دلار برای سومین روز متوالی به افزایش خود ادامه داد. ارزهای کالایی در مقابل USD دچار زیان شدند، در حالی که کرون نروژ با رسیدن به 8.5874 بدترین عملکرد را داشت. با افزایش 30% ارزش معاملات USDJPY و رسیدن به 104.40، ین ژاپن انعطاف‌پذیرترین ارز بود (بلومبرگ)

    جفت ارز GBPUSD پس از سقوط به زیر 1.35 و رسیدن به 1.3451 و پیش از جبران برخی از زیان ها، 0.35% پایین تر معامله شد. با تقویت USD و نگرانی در مورد اجرای محدودیت های سختگیرانه تر، ارزش معاملات این جفت ارز کاهش یافت. جانسون، نخست وزیر انگلیس، دیروز گفت که "هر گونه "آسوده خاطری"در مورد بیماری جای بی مورد است" و "اگر احساس کنیم که همه قوانین مربوط به محدودیت به درستی رعایت نمی شود، ممکن است مجبور به اعمال محدودیت های بیشتری باشیم." (بلومبرگ)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود
    • 14:30- وش بینی نسبت به کسب و کارهای کوچک فدراسیون ملی کسب و کار مستقل (NFIB) ایالات متحده
    • 18:30- نظرسنجی گردش کار و فرصت های شغلی (اتفاق نظر: 6400k فرصت شغلی)
    • 22:30- سخنرانی روزنگرن، رئیس فدرال رزرو بوستون

    تمام زمان ها به وقت تهران می باشند.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-31-2021, 09:55 AM
پردازش ...
X