اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 17 فوریه 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 17 فوریه 2021

    پس از آن که عملکرد اقتصادی مثبت بار دیگر نگرانی های مربوط به تورم را افزایش داد، ارزش سهام ایالات متحده امروز کاهش یافت. به دلیل این که بررسی های بسته های تشویقی باعث افزایش هزینه ها شد، خرده فروشی ایالات متحده در ژانویه افزایش یافت و به 5.3٪ نسبت به ماه مشابه در سال گذشته رسید.

    با ادامه روند احیای کارخانه ها از رکود ناشی از شیوع بیماری، تولید کارخانه ایالات متحده بیش از آنچه در ماه ژانویه پیش بینی شده بود، افزایش یافت که چهارمین روند متوالی ماهانه به شمار می رود. در همین حال، با افزایش قیمت خانه ها و هزینه های مربوط به ساخت، شاخص ضریب اطمینان سازنده خانه های ایالات متحده به پایین ترین سطح در چهار ماه گذشته سقوط کرد.

    دلار تقویت شد و بازدهی 10 ساله آمریکا برای مدت کوتاهی تا 1.33٪ صعود کرد که بالاترین میزان در حدود یک سال گذشته است.
    فعالیت در بورس فلزات لندن (lme) امروز روند متفاوتی را طی کرد و تنها آلومینیوم و قلع با قیمت بالاتری بسته شدند.

    روی در موضع فروش شدیدی قرار گرفت و سطح حمایت 2،791 دلار در هر تن را تجربه کرد و با 2،816 دلار در هر تن بسته شد.

    قیمت مس در نیمه دوم روز پایین تر بود و با قیمت پایین تر 8،390 دلار در هر تن بسته شد. نیکل سود این هفته خود را از دست داد و در وضعیت نامطلوبی، با 18،760 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده 40.00- دلار در هر تن کاهش یافت.

    قبل از بسته شدن با قیمت پایین تر 2155 دلار در هر تن، آلومینیوم سطح مقاومت 2،117 دلار در هر تن را تجربه کرد. قیمت قلع نوسان اندکی داشت و در طول روز، کمی بالاتر از 24،570 دلار در هر تن بسته شد.

    پس از وعده سعودی ها برای افزایش تولید، ارزش معاملات آتی نفت کاهش یافت. در زمان نوشتن این گزارش، نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، با قیمت 60.36 دلار و 63.79 دلار در هر بشکه معامله شدند.

    فلزات گرانبها نیز روند متفاوتی را با یکدیگر طی کردند. قیمت نقره همچنان به افزایش خود ادامه داد تا به 27.26 دلار در هر اونس برسد، در حالی که قیمت طلا کاهش یافت و در طول روز، به 1،776.30 دلار در هر اونس رسید.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-18-2021, 10:43 AM
پردازش ...
X