اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 26 مارس 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 26 مارس 2021

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش ارزش سهام آسیا
    • بهبود مجدد شاخص خرده فروشی انگلیس
    • کاهش محدودیت های کرونایی در انگلیس از روز دوشنبه

    اخبار بازار
    • با توجه سرمایه گذاران به برنامه های موفقیت آمیز توزیع واکسن با وجود افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در سطح جهان، ارزش سهام آسیا یک شبه افزایش یافت. در حالی که تلاش برای بیرون کشیدن کشتی بزرگ کانتینربر در کانال سوئز ادامه دارد، بهای نفت خام برنت یک شبه افزایش یافت و به 63 دلار در هر بشکه رسید. شناورهایی که برای عبور از کانال سوئز برنامه ریزی کرده بودند، حرکت در مسیر انحرافی پرهزینه و وقت گیر در اطراف آفریقا را آغاز می کنند (بلومبرگ)
    • در بازار فارکس، دیروز، پیش از انتشار داده های نسبتا قوی مربوط به شاخص خرده فروشی انگلیس در امروز صبح، ارزش معاملات جفت ارز پوند/ دلار آمریکا c.0.4٪ افزایش یافت. داده ها حاکی از رونق متوسط در ماه فوریه پس از شروع دشوار سال به دلیل ادامه محدودیت های کرونایی بود. کالاهای فروخته شده در مغازه ها و به صورت آنلاین، مطابق با انتظارات، 2.1% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته افزایش یافت، که نشان می دهد مصرف کنندگان و مشاغل اکنون بهتر می توانند خود را با اجرا و رفع محدودیت ها سازگار شوند (بلومبرگ)
    • پارلمان انگلیس برنامه هایی را تصویب کرد که انگلیس را به تدریج از محدودیت ها خارج می کند؛ در حال حاضر، حداکثر شش نفر اجازه تجمع در خارج از خانه را دارند، و از روز دوشنبه، گروههای بزرگتری شامل دو خانوار، اجازه برگزاری دورهمی دارند. علاوه بر این، مکان‌هایی که به طور رسمی در فضای باز سازماندهی شده اند، اجازه بازگشایی با هر تعداد افراد را دارند و از روز پنجشنبه هفته آینده، مشاوره محافظتی برای افراد آسیب پذیر به لحاظ بالینی برداشته خواهد شد (بلومبرگ)
    • شرکت آسترازنکا (AstraZeneca) گزارش کاهش میزان اثر بخشی واکسن کووید-19 خود را منتشر کرده است؛ 76٪ در مقابل 79٪. این گزارش به دنبال اعلام نتایج آزمایشی بالینی در آمریکا منتشر شد که به دلیل قدیمی بودن مورد انتقاد قرار گرفت و سوالات بیشتری را در مورد واکسیناسیون و تأیید آن در ایالات متحده مطرح کرد. در جای دیگر، آلمان دیگر پس از عید پاک، وارد یک دوره پنج روزه از اجرای محدودیت ها نخواهد شد. آنگلا مرکل، صدراعظم المان، اظهار داشت که دولت در تحقق چالش های حقوقی و لجستیکی مربوط به چنین پیشنهادی کوتاهی کرده است (بلومبرگ)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 13:30- وضعیت تجاری IFO آلمان (تحقیقات بارکلیز: 93.0/ اتفاق نظر: 93.2)
    • 13:30- ارزیابی فعلی IFO آلمان (تحقیقات بارکلیز: 91.4/ اتفاق نظر: 91.3)
    • 13:30- انتظارات تجاری IFO آلمان (تحقیقات بارکلیز: 94.7/ اتفاق نظر: 95.0)
    • 17:00- درآمد شخصی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 7.0-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 7.2-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- هزینه های شخصی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.6-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.8-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- شاخص قیمت هزینه مصرف شخصی (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 0.3% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 1.6% نسبت به سال گذشته)
    • 17:00- شاخص قیمت هزینه مصرف شخصی اصلی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 0.1% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 1.5% نسبت به سال گذشته)
    • 22:30- نرخ وام کلمبیا (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 1.75%)

    تمام زمان ها به وقت تهران می باشند.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-26-2021, 04:27 PM
پردازش ...
X