اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 1 آوریل 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 1 آوریل 2021

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • اجرای دور دیگری از محدودیت های سراسری در فرانسه
    • افزایش 28 درصدی مالیات های سازمانی با اجرای طرح های شغلی بایدن
    • انتشار داده های مربوط به اشتغال ایالات متحده، فردا

    اخبار بازار
    • پس از سپری کردن بدترین دوره سه ماهه در یک سال گذشته پس از اجرای برنامه زیرساختی رئیس جمهور بایدن، ارزش سهام آسیا افزایش یافت. شاخص نیکی (Nikkei) ژاپن 1.3 درصد افزایش یافت؛ نتایج یک بررسی نشان می داد که حال و هوای میان تولیدکنندگان بزرگ در حال بازگشت به سطح قبل از شیوع بیماری کووید-19 است. بازده 10 ساله خزانه داری همچنان به خیزش صعودی خود ادامه داد و به سطح بالای 1.753٪ رسید (رویترز)

    قرار است فرانسه دوره چهار هفته ای از محدودیت های کرونایی را از روز شنبه در سرتاسر کشور اجرا کند. به دنبال آن، ایتالیا محدودیت ها را تا پایان ماه تمدید کرد (بلومبرگ)
    • در سخنرانی روز گذشته، رئیس جمهور بایدن "طرح مشاغل آمریکایی"، روش دولت ها برای ایجاد میلیون ها شغل برای ایجاد زیرساخت ها، را ارائه داد. بودجه این طرح با افزایش نرخ مالیات شرکتها از 21٪ به 28٪ و همچنین تغییر کد مالیاتی برای بستن مقاط ضعف هایی که به شرکتها امکان انتقال سود به خارج از کشور را می دهد، تأمین خواهد شد.

    این طرح به این صورت است که هزینه به بدهی بلند مدت ایالات متحده اضافه نمی شود، بلکه در عوض برای مدت زمان 15 سال پرداخت می شود.

    پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، امیدوار است این طرح تا 4 ژوئیه تصویب شود. با این حال، این طرح با مخالفت سریع جمهوری خواهان روبرو شد (رویترز)
    • در بازار فارکس، دیروز، جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا قبل از آن که دوباره بازگشت کند و به سطح بالای 1.2602 برسد، به سطح پایین 1.2540 رسید، چون کانادا ارقام تولید ناخالص داخلی بهتر از حد انتظار را برای ماه ژانویه منتشر کرد، و گزارش شده است که در استان انتاریو، دور جدیدی از محدودیت های کرونایی در حال اجرا است. جفت ارز آزی/ دلار آمریکا یک شبه سقوط کرد و به پایین ترین سطح سالانه 0.7532 رسید (بلومبرگ)
    • تحقیقات بارکلیز انتظار دارد که پویایی رشد انعطاف پذیر به احتمال زیاد در گزارش قوی مربوط به اشتغال ایالات متحده در ماه مارس، که فردا منتشر می شود، مشهود باشد. پیشرفت در روند واکسیناسیون باید همچنان ادامه یابد، در حالی که اشتغال در بخش‌های خارج از اوقات فراغت و مهمان نوازی می تواند با بهبود شرایط آب و هوایی مجدداً بهبود یابد.

    تحقیقات حاکی از افزایش ماهانه در NFP 900k است. آنها همچنین پیش بینی می کنند که نرخ بیکاری به 5.9٪ کاهش یابد.

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • پنجشنبه، 13:30- شاخص مدیران خرید تولید نهایی E19 (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 62.4)
    • پنجشنبه، 14:00- شاخص مدیران خرید تولید نهایی انگلیس (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 57.9)
    • پنجشنبه، 19:30- شاخص تولید ISM ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 62.0/ اتفاق نظر: 61.0)
    • جمعه، 18:00- اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 900k/ اتفاق نظر: 650k)
    • جمعه، 18:00- اشتغال خصوصی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 850k/ اتفاق نظر: 638k)
    • جمعه، 18:00- نرخ بیکاری ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 5.9%/ اتفاق نظر: 6.0%)

    تمام زمان ها به وقت تهران می باشند.
پردازش ...
X