اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 8 آوریل 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 8 آوریل 2021

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش ارزش سهام با انتشار صورتجلسه نشست فدرال رزرو ایالات متحده برای ماه مارس
    • تغییر دستورالعمل های استفاده از واکسن آسترازنکا توسط دولت انگلیس
    • صعود جفت ارز دلار آمریکا/ روپیه هند به 1.5% پس از برگزاری نشست بانک مرکزی

    اخبار بازار
    • پس از انتشار صورتجلسه نشست ماه مارس فدرال رزرو، ارزش سهام آسیا همراه با معاملات آتی سهام آمریکا بالاتر رفت. این صورتجلسه ها نشان داد که اعضای کمیته فدرال بازار باز احساس می کنند اقتصاد هنوز از هدف دور است و هیچ عجله ای برای کاهش 120 میلیارد دلار در ماه برای خرید اوراق قرضه ندارند. بانک مرکزی همچنین با تجدیدنظر در پیش بینی های خود در مورد رشد تولید ناخالص داخلی واقعی، نگرش خود را به میزان قابل توجهی به روز کرده است.

    پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، امروز قرار است در نشست صندوق بین المللی پول سخنرانی کند و احتمالاً بر دیدگاه خوش بینانه این نهاد تأکید خواهد کرد (رویترز)
    • دیروز، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا همچنان با قیمت پایین تری معامله شد و پیش از آن که امروز صبح، ارزش آن کمی افزایش یابد، برای مدت کوتاهی، از حدود 1.3875 به زیر 1.3750 پایین آمد. در انگلیس، دولت با اقدامی که می تواند برنامه واکسیناسیون انگلیس را پیچیده کند، دستورالعمل خود را درباره استفاده از واکسن آسترازنکا (AstraZeneca) تغییر داده و به افراد 18 تا 29 ساله پیشنهاد می کند که از واکسن های جایگزین استفاده کنند.

    دولت انگلیس اصرار داشت که برنامه واکسیناسیون انگلیس هنوز "در مسیر درست" قرار دارد و از منابع واکسن خود، شامل مدرنا (Moderna) و فایزر (Pfizer) اطمینان دارد (فاینانشال تایمز)
    • روز گذشته، پس از جلسه بانک مرکزی، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ روپیه هند c.1.5٪ صعود کرد و نزدیک به بالاترین سطح در 6 ماه گذشته قرار گرفت. در حالی که بانک ذخائر هند نرخ سیاست را ثابت نگه داشت، رئیس این بانک در یک برنامه جدید برای محدود کردن افزایش بازده بلندمدت و حمایت از بهبود اقتصاد، از خرید 1 تریلیون روپیه هند (14 میلیارد دلار) اوراق قرضه در بازار ثانویه خبر داد (بلومبرگ).

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 13:00- شاخص مدیران خرید ساخت و ساز انگلیس (اتفاق نظر: 55.0)
    • 13:30- شاخص قیمت تولیدکننده E19 (اتفاق نظر: 0.6% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 1.3% نسبت به سال گذشته)
    • 15:00- انتشار صورتجلسه بانک مرکزی اروپا
    • 17:00- مطالبات اولیه بیکاری ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 705k/ اتفاق نظر: 680k)
    • 02:30- نرخ مرجع پرو

    تمام زمان ها به وقت تهران می باشند.
پردازش ...
X