اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 13 آوریل 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 13 آوریل 2021

    دیروز، سهام ایالات متحده هفته را در وضعیتی نامطلوب آغاز کردند، زیرا گزارشات مربوط به سود باعث افت ارزش آن شد. پاول، رئیس صندوق فدرال رزرو، اظهار داشت كه اقتصاد آمریكا به لطف پیشرفت در روند واكسیناسیون و حمایت از سیاست ها، برای رشد قوی تر آماده است.

    پاول، رئیس صندوق فدرال رزرو، اظهار داشت كه اقتصاد آمریكا به لطف پیشرفت در روند واكسیناسیون و حمایت از سیاست ها، برای رشد قوی تر آماده است.

    بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا تا 1.67٪ تقویت شد و ارزش دلار عقب نشینی کرد. در حوزه واکسن، پرتغال که در حال حاضر ریاست اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، خواستار محدود کردن تزریق واکسن به افراد بالای 60 سال است.

    در همین حال، با افزایش تعداد افراد واکسینه شده، روند بهبود وضعیت اقتصادی در ایالات متحده سرعت می گیرد، در حالی که اروپا هنوز در این زمینه عقب مانده است.

    امروز، تورم ایالات متحده به پایان رسیده است و انتظار می رود در ماه مارس، تا 2.5 درصد افزایش یابد، در حالی که این میزان در ماه فوریه، 1.7 درصد بوده است.

    امروز، با قوی بودن موضع فروش و روند کاهشی قیمت ها، رویکرد در بورس فلزات لندن (lme) ضعیف بود.

    قیمت مس پایین تر بود و با قیمت 8،800 دلار در هر تن معامله شد، اما با قیمت بالاتر 8،861 دلار در هر تن بسته شد.

    نیكل همچنین تحت فشار فروش شدیدی بود و از سطح حمایت 16300 دلار در هر تن فراتر رفت و در نهایت، با قیمت 16134 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 45.50- دلار در هر تن افزایش یافت.

    قیمت روی نیز پایین تر بود و از سطح حمایت 2760 دلار در هر تن فراتر رفت و با قیمت پایین تر 2758 دلار در هر تن بسته شد.

    قیمت سرب به 1960 دلار در هر تن سقوط کرد، اما در نیمه دوم روز، با قیمت بالاتر 1،976 دلار در هر تن بسته شد.

    آلومینیوم نوسان اندکی داشت، اما با قیمت پایین تر 22262 دلار در هر تن بسته شد.

    در پی کاهش نگرانی ها در مورد تقاضای کوتاه مدت، ارزش معاملات آتی نفت افزایش یافت. بهای نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، به 59.67 دلار و 63.26 دلار در هر بشکه افزایش یافتند.

    بهای فلزات گرانبها نیز کاهش یافت و طلا و نقره، به ترتیب، با 17731.37 دلار و 24.80 دلار در هر اونس معامله شدند.
پردازش ...
X