اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 23 آوریل 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 23 آوریل 2021

    دیروز، با انتشار داده های اقتصادی مختلف، ارزش سهام ایالات متحده متغیر بود. در هفته منتهی به 17 آوریل، با رونق بازار کار، مطالبات اولیه بیکاری ایالات متحده به 547،000 کاهش یافت، که از شروع دوران همه گیری بیماری، یک رکورد محسوب می شود.

    در همین حال، از آن جا که کمبود املاک موجود گزینه های خریداران را محدود می کرد، شاخص فروش مسکن در ایالات متحده در ماه مارس به پایین ترین سطح در 7 ماه گذشته سقوط کرد.

    ارزش دلار روندی صعودی طی کرد و بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده تقویت شد. پس از آن که لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، گفت که با وجود داده های اقتصادی مثبت، این موسسه قصد دارد تا برنامه اضطراری خرید اوراق قرضه خود را به تدریج کنار بگذارد، ارزش یورو سقوط کرد.

    روز گذشته، هند بالاترین آمار یک روزه ابتلا به بیماری کووید-19 در جهان را ثبت کرد و تعداد مبتلایان این کشور را به حدود 16 میلیون مورد رساند.

    فعالیت در بورس فلزات لندن (lme) امروز متفاوت بود و سرب با قیمت بالاتر 2،049 دلار در هر تن بسته شد.

    نیکل در موضع فروش قرار گرفت و به زیر سطح حمایت کلیدی 16،100 دلار در هر تن رسید و با 16،063 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی نیکل نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده تا 45.00- دلار در هر تن افزایش یافت.

    قیمت مس و آلومینیوم پایین تر بود و به ترتیب، با قیمت 9401 دلار و 2363 دلار در هر تن بسته شد.

    روی به طور عمده نوسان اندکی داشت، اما در طول روزف با قیمت کمتر 2،822.50 دلار در هر تن بسته شد.

    از قلع بالای 26،700 دلار در هر تن حمایت شد و با 26،785 دلار در هر تن بسته شد.

    در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس در هند، ارزش معاملات آتی نفت نوسان داشت. بهای نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، به بالاتر از 61.59 دلار و 65.57 دلار در هر بشکه رسید.

    با انتشار داده های بالاتر از حد انتظار مربوط به مشاغل در ایالات متحده، ارزش طلا کاهش یافت و به 1،782.38 دلار در هر اونس رسید. بهای نقره نیز به 26.20 دلار در هر اونس کاهش یافت.
پردازش ...
X