اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 26 مه 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 26 مه 2021

    با تأکید گزارش های اقتصادی بر تأثیر احتمالی افزایش اقدامات تورمی، ارزش سهام ایالات متحده روز گذشته نوسان داشت. در واقع، فروش مسکن در ایالات متحده بیش از آنچه در ماه آوریل پیش بینی شده بود، کاهش یافت، زیرا هزینه های بالاتر خرید، مصرف کنندگان را از بازار دور نگه می دارد. قیمت فروش مسکن از سال 2005 بیشترین افزایش را داشته است.

    به همین ترتیب، به دلیل تأثیرات افزایش سطح بیکاری و همچنین تورم، ضریب اطمینان مصرف کننده، برای اولین بار در سال جاری، به 117.2 در ماه آوریل کاهش یافت.

    نظرسنجی دانشگاه میشیگان نشان داد که مصرف کنندگان انتظار دارند در سال آینده 4.6٪ افزایش تورم وجود داشته باشد که بالاترین میزان در یک دهه گذشته است.

    با این حال، با رونق مجدد اقتصاد، مقامات فدرال رزرو در برابر خطر افزایش قیمت ها عقب نشینی کردند.

    ارزش دلار نوسان داشت و بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا به پایین ترین سطح در دو هفته گذشته کاهش یافت و به 1.5774٪ رسید.

    بهای فلزات در بورس فلزات لندن (lme) عمدتاً پایین تر بود و فقط روی و سرب در طول روز، با قیمت بالاتری بسته شدند.

    مس در موضع فروش متوسط قرار گرفت، و به سطح حمایت 9،900 دلار در هر تن رسید و با 9،918 دلار در هر تن بسته شد.

    در نیمه دوم روز، قیمت آلومینیوم پایین تر بود و با قیمت 2،372 دلار در هر تن بسته شد.

    قیمت نیکل با کاهش به 17،040 دلار در هر تن رسید. اختلاف قیمت نقدی نیکل نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده تا 36.25- دلار در هر تن کاهش یافت.

    روی قبل از بسته شدن با قیمت پایین تر 2998 دلار و 50 سنت در هر تن، به سطح مقاومت 2985 دلار در هر تن رسید.

    قیمت سرب نوسان اندکی داشت و در طول روز، با قیمت نسبتا بالاتر 2.158.50 دلار در هر تن بسته شد.

    همراه با سهام، با از سرگیری مذاکرات با ایران، ارزش معاملات آتی نفت نوسان داشت. بهای نفت وست تگزاس و برنت افزایش یافت و، به ترتیب، به 66.2 و 68.63 دلار در هر بشکه رسید.

    بهای فلزات گرانبها عمدتاً بالاتر بود، و طلا و نقره به ترتیب با 18892.70 و 27.91 دلار در هر اونس معامله شدند.
پردازش ...
X