اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 27 مه 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 27 مه 2021

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • روند متفاوت سهام آسیا با توجه سرمایه گذاران به روند بهبود
    • حفظ نرخ های بانک کره
    • سقوط جفت ارز پوند/ دلار آمریکا به زیر 1.4100

    اخبار بازار:
    • با ادامه بررسی روند بهبود وضعیت اقتصادی از سوی سرمایه گذاران و احتمال کاهش بسته های تشویقی در سطح جهان، سهام آسیا روند متفاوتی را طی کرد. در پکن، اولین گفتگوهای تجاری از زمان انتخاب جو بایدن، برگزار شد که بر آینده روابط بین چین و ایالات متحده تأثیرگذار خواهد بود. (رویترز)
    • بانک کره نرخ های خود را حفظ کرد؛ با این حال، اظهارنظرهای مطرح شده در این نشست حاکی از موضع گیری سختگیرانه تری نسبت به آنچه انتظار می رفت، بود. بانک کره پیش بینی خود در مورد تولید ناخلص داخلی سال 2021 را از تخمین 3% زده شده در ماه فوریه به 4% افزایش داد و از آنجا که افزایش تقاضا به بهبود وضعیت اقتصادی کمک می کند، سیاستمداران رشد سریع تری را انتظار دارند. (بلومبرگ)

    پس از صدور بیانیه، جفت ارز دلار آمریکا/ وون کره جنوبی پس از سقوط c.0.4 % در روز گذشته قبل از جلسه، در ساعات اولیه صبح امروز تقریباً تحت تأثیر قرار نگرفت.
    • با کاهش تمایلات ریسک و افزایش ارزش دلار، ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا دیروز 0.4% سقوط کرد. امروز پس از یک روز پر فراز و نشیب در سیاست گذاری انگلیس، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا برای مدت کوتاهی، پیش از آن که بالاتر از سطح 1.4100 معامله شود، به زیر این سطح کاهش یافت. دومینیک کامینگز، مشاور ارشد سابق بوریس جانسون، نخست وزیر، نظرات خود را در کمیته پارلمان ارائه داد، و اقدامات انجام شده توسط وزارت بهداشت را زیر سوال برد. (بلومبرگ)
    • جو بایدن، رئیس جمهور آمریكا، اظهار داشت كه به كمیته اطلاعات آمریكا دستور داده شده است كه تلاش خود را برای یافتن منشا بیماری کووید-19 "دو برابر" كرده، و بررسی کند كه آیا ممکن است منشا این ویروس حادثه ای در آزمایشگاه های چین باشد. در جای دیگر، با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در روزهای اخیر، محدودیت های کرونایی در ملبورن استرالیا اجرا خواهد شد. (بلومبرگ)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • امروز- سخنرانی دوگیندوس، قائم مقام بانک مرکزی اروپا
    • 17:00- مطالبات اولیه بیکاری ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 425k)
    • 17:00- سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 0.8% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- انتشار دومین داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی واقعی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 6.7% نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 6.5% نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- انتشار دومین داده های مربوط به هزینه واقعی مصرف کننده ایالات متحده (اتفاق نظر: 11.0%)

پردازش ...
X