اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 11 نوامبر 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 11 نوامبر 2016

    تحلیل فاندامنتال
    • اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به ریزش خود در خلال ثبت سطوح بی سابقه در داوجونز ادامه می دهد
    • تحویل مسند ریاست جمهوری با ملاقات ترامپ منتخب با اوباما آغاز می شود
    • عملکرد بهتر استرلینگ در برابر افت قدرت دلار

    پیرو انتخاب دونالد ترامپ بعنوان ریاست جمهوری ایالات متحده در ابتدای هفته، اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری به ریزش خود بهمراه صعود نرخ بازدهی تا 2.15% ضمن بسته شدن داوجونز در سقفی بی سابقه در دیروز ادامه داد. در حالیکه بازار آمریکا به مناسبت روز کهنه سرباز تعطیل می باشد، بازارها ممکن است شاهد یک پولبک در دارایی ها و سهام باشند. در میدان سیاست، دیروز دونالد ترامپ منتخب با اوباما در کاخ سفید ملاقات کرد، که بنظر می رسد لحنی آشتی جویانه را برای تحویل قدرت برقرار کرده باشد.
    در کوتاه مدت، بخش تحقیقات بارکلیز "...انتظار ندارد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده منجر به صعود با ثبات در نوسان بازارهای مالی شود..." و تصمیم نرخ بهره ماه دسامبر Fed هنوز موضوع اصلی و داغ بازار باقیمانده است.
    بخش تحقیقات بارکلیز معتقد است که "...ترامپ منتخب نسبت به اغلب رییس جمهورهای سابق می تواند تاثیر بیشتری بر روی اقتصاد داشته باشد؛ کنترل حزب او بر روی کنگره احتمال اینکه دستور کار او به واقعیت بپیوندد را تقویت می کند..."
    در بازار ارزی، EURUSD بنظر می رسد در طول شب گذشته حرکت جانبی در محدوده ای به باریکی 50 پیپ داشته است. در همین حال، استرلینگ عملکرد بهتری در جفت ارز GBPUSD داشته که محدوده اخیر خود در 1.2547 را به بالا شکسته است، بخصوص ظهور چشمگیر این ارز در برابر افت قابل توجه تقاضای دلار. معامله گران ما انتظار دارند این مومنتوم ادامه یابد.
    در رابطه با داده های اقتصادی، مدعیان بیکاری ایالات متحده برای این هفته تا 254000 سقوط کرد، زیر پیش بینی ما و انتظارات بازار. در همین حال در ژاپن، شاخص PPI در مقیاس سالانه برای نوزدهمین ماه متوالی سقوط کرد. بهای مواد غذایی وارداتی در مقیاس سالانه تا 12.0% سقوط کرد، سیزدهمین ماه متوالی که زیر سطح سال قبل قرار گرفته است.
پردازش ...
X