اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 29 نوامبر 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 29 نوامبر 2016

    تحلیل فاندامنتال
    • کارنی ریاست بانک مرکزی امروز صبح درباره ریسک های بانکداری سخنرانی می کند
    • آمار قدرتمند ایالات متحده بهمراه دستیابی شاخص اعتماد مصرف کننده به سقف های بعد از بحران مالی
    • نوسان چشمگیر برای بازار نفت خام در این هفته پیش از نشست امروز سران اوپک

    صبح امروز، بازارها بر روی سخنرانی مارک کارنی که درباره طول ریسک هایی که متوجه بخش بانکداری است متمرکز بوده اند. او
    توصیه کرد سیستم مالی با توجه به ریسک های تحمیل شده بواسطه خروج از اتحادیه اروپا و دیگر عوامل از جمله انتخابات اخیر ایالات متحده با چشم اندازی "چالش برانگیز" روبرو است.
    گزارش ثبات مالی به موازات آخرین گزارش بررسی سلامت مالی منتشر شد. در حالیکه در جمع آزمایش ها نشان داد سرمایه سیستم بانکداری بخوبی تامین شده است، گروه مالی بانک سلطنتی اسکاتلند موفق به رفع برخی موانع نشد و مجبور به ارایه یک طرح سرمایه جدید گردید (بلومبرگ).
    در بازار ارزی، پوند دیروز بخوبی در برابر دلار و یورو قدرت گرفت اما مقداری از این صعودها را در طول شب گذشته در ساعات کاری بازارهای آسیا به بازار بازگرداند. یورو همچنان زیر فشار ناشی از رفراندوم ایتالیا که در شرف وقوع است باقی ماند ضمن اینکه ماریو دراگی به ضعیف شدن اتحادیه ناحیه یورو بر اثر تجدید حیات حزب پوپولیستی اشاره کرد.
    دیروز اکثر آمارهای ایالات متحده بالاتر از انتظارات ظاهر شد، و شاخص اعتماد مصرف کننده با صعود از 100.8 نوبت قبل تا 107.1 به سقف های پس از بحران مالی دست یافت. انتظارات مصرف کننده و وضعیت حال حاضر با قدرت به بالا بازگشتند.
    Gdp سه ماهه سوم ایالات متحده در دومین پیش بینی تا 3.2% تجدید نظر شد که از 2.9% در پیش بینی قبلی اش بالاتر است. دلیل اصلی تجدیدنظر انتشار آمار مصارف شخصی بود، که پیش بینی می شد تا 2.8% رشد کند.
    تیترهای خبری پیش از نشست امروز سران اوپک نوسان قابل توجهی را برای بازار نفت خام در این هفته ایجاد کرده است. اگرچه یک کاهش چشمگیر در میزان تولید با توجه به منافع متفاوت اعضای این گروه بنظر بعید می رسد، اوپک احتمالا خواهان اتمام این نشست و بنوعی از توافق رسیدن است.
    هرچند، ریسک های متوجه بهای نفت خام از سوی عوامل ژئوسیاسی پس از پیروزی ترامپ افزایش یافته است.
پردازش ...
X