اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 13 دسامبر 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 13 دسامبر 2016

    تحلیل فاندامنتال
    • استرلینگ دیروز پیش از نشست سیاست گذاری و هفته ای پرترافیک از داده های اقتصادی بریتانیا افزایش یافت
    • سیاست مداران ایتالیایی همچنان زیر نظر بازار
    • توجهات معطوف نشست روز چهارشنبه FOMC

    همچنانکه سرمایه گذاران بر روی هفته ای پرترافیک از انتشار داده های اقتصادی بریتانیا و نشست سیاست گذاری BoE متمرکز می شوند، ارزش استرلینگ دیروز با احیایی مقداری از ارزش از دست رفته اش در هفته گذشته در برابر دلار افزایش یافت.
    تقویم اقتصادی این هفته بریتانیا امروز با انتشار ارقام تورم ماه نوامبر، که انتظار می رود افزایشی جزیی را نشان دهد، افتتاح می شود. انتظارات بازار اینطور باقی می ماند که از آنجایی که ضعف استرلینگ از این ماجرا آب می خورد، قیمت ها احتمالا سال آینده افزایش جهشی تند و پرشیبی داشته باشند.
    دیروز همچنین شاهد بودیم وزیر اقتصاد بریتانیا فیلیپ هاموند از ایده یک دوره گذار بین بریتانیایی که در حال ترک اتحادیه اروپا می باشد و نهایی سازی ارتباط جدید با این بلوک حمایت کرد.
    انتظار می رود BoE روز پنج شنبه سیاست پولی خود را بدون تغییر حفظ نموده و پیام ماه نوامبر خود را تکرار نماید. بخش تحقیقات بارکلیز عنوان می کند که MPC به نظر می رسد با وضعیت متعادل حال حاضر خود راحت است و احتمالا خواهان این خواهد بود که شاهد مقداری واگرایی داده ای پیش از تغییر لفاظی خود باشد.
    در طول شب گذشته سهم های آسیایی روند مشخصی نداشته و مومنتوم قدرتمندی را در هیچ جهتی دارا نبودند. این در راستای تحرکات دیروز در بازارهای سهام ایالات متحده و اروپا می باشد.
    در ایالات متحده، S&P 0.12% پایین تر بسته شد و Nasdaq 0.59% کاهش یافت، هرچند داوجونز یک قیمت close بی سابقه دیگر را در سقف را با 0.19% رشد بر جای گذاشت، درست زیر سطح 19800.
    سیاست مداران ایتالیایی همچنان بعنوان موضوع کلیدی مورد تمرکز بازار. طی روزهای پایان هفته، ماتارلا ریاست جمهور این کشور جنتیلونی را بعنوان نخست وزیر برگزید و بر ایشان ملزم کرد تا یک دولت جدید تشکیل دهد.
    بخش تحقیقات بارکلیز فکر می کند که انتخابات سریع سه ماهه دوم 2017 محتمل تر از برگه های آرای عمومی در سه ماهه نخست 2018 می باشد. ما فکر نمی کنیم این مورد علاقه دولت جدید باشد که با فشار گذاشتن احتمالی از سوی احزاب مخالف به مجرد اینکه اصلاح سیستم رای گیری به تایید رسیده باشد به سمت یک شمارش رای زودهنگام حرکت کنند.
    نشست FOMC این هفته تحت مراقبت و تمرکز بازار می باشد. همراستا با انتظارات بازار و پیش خور شدن تاثیراتش بر روی فیوچرز، انتظار داریم Fed محدوده هدف را برای نرخ بهره فدرال به میزان 25 واحد در روز چهارشنبه بالاتر ببرد.
پردازش ...
X