اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 24 نوامبر 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 24 نوامبر 2021

    پس از آن که بازارها عواقب تجدید دوره برای پاول و معنای آن را برای چشم انداز سیاست پولی ارزیابی کردند، ارزش سهام ایالات متحده دیروز کاهش یافت که عمدتاً ناشی از روند صعودی سهام شرکت های فناوری بود.

    در نتیجه، بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به 1.666٪ افزایش یافت، در حالی که بازده 2 ساله برای اولین بار از مارس سال گذشته که بازده در اوج همه گیری بیماری، زیرقیمت فروخته شد، به بالای 0.6٪ رسید.

    ارزش دلار اندکی پایین آمد و سودهای روز قبل تا حدودی کاهش یافت، چون به سطح مقاومت 96.60، بالاترین سطح ماه جولای 2020، رسید.

    دیروز، پس از اینکه رئیس جمهور اردوغان از پیگیری کاهش نرخ بهره برای تقویت رشد اقتصادی دفاع کرد، ارزش لیر 15 درصد کاهش یافت.

    کامپوزیت فلش IHS Markit، معیاری برای فعالیت تجاری، به 56.5 کاهش یافت. به نظر می‌رسد تولیدکنندگان برای کنار آمدن با ادامه اختلالات زنجیره تامین تلاش می‌کنند.

    ما فردا منتظر انتشار صورتجلسه کمیته فدرال بازار باز (FOMC)، همراه با داده‌های مربوط به تولید ناخالص داخلی و نیروی کار، هستیم، که پیش‌بینی می‌شود نسبت به داده‌های قبلی بهبود یابند.

    دیروز، با کاهش فعالیت در بورس فلزات لندن (LME)، قیمت فلزات تثبیت شد.

    آلومینیوم در بیشتر ساعات روز در نوسان بود و به زیر سطح حمایت 2670 دلار در هر تن رسید و با 2668.50 دلار در هر تن بسته شد.

    به همین ترتیب، مس پیش از بسته شدن با قیمت 9710.50 دلار در هر تن، به سطح مقاومت 9792 دلار در هر تن رسید.

    روی روندی نزولی را طی کرد و به زیر سطح حمایت 3300 دلار در هر تن سقوط کرد و با 3301 دلار در هر تن بسته شد.

    نیکل با قیمت 20349 دلار در هر تن بسته شد.

    تسهیل مقررات املاک باعث شده است که ارزش فولاد و سنگ آهن افزایش یابد، چون انتظار می رود تقاضا برای فولاد افزایش یابد. بهای سنگ آهن در بورس سنگاپور (SGX) به 97.8 دلار در هر تن افزایش یافته است.

    پس از آن که ایالات متحده، همراه با کشورهایی مانند چین و هند، موافقت کردند تا برای کمک به کاهش قیمت‌ها، از 50 میلیون بشکه ذخایر نفت خود استفاده کنند، ارزش معاملات آتی نفت افزایش یافت. نفت وست تگزاس و برنت با قیمت 78.53 و 82.07 دلار در هر بشکه معامله شدند.

    پس از انتخاب جروم پاول برای دومین دوره به عنوان رئیس فدرال رزرو، طلا باز هم زیرقیمت فروخته شد و سودهای نیمه اول ماه را جبران کرد. ارزش همه فلزات گرانبها در طول روز کاهش یافتند و بهای طلا و نقره، به ترتیب، به 1782.62 و 23.34 دلار در هر اونس سقوط کرد.


    منبع
پردازش ...
X