اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 15 دسامبر 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 15 دسامبر 2021

    سهام ایالات متحده دیروز کاهش یافت، چون فعالان در بازارها این باور را نداشتند که قبل از نشست فردای فدرال رزرو، بالاترین رکورد را بشکنند؛ انتظار می رود با توجه به تداوم فشارهای تورمی، فدرال رزرو در این نشست روند کاهش نرخ خود را تسریع بخشد.

    بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده افزایش یافت و دلار دچار نوسان شد. قیمت‌های تولیدکننده ایالات متحده در ماه نوامبر به حدود 10 درصد افزایش یافت که بزرگترین جهش از سال 2010 بود، که نشان می‌دهد هیچ کاهشی در رشد قیمت وجود ندارد.

    دیروز، کاهش قیمت فلزات در بورس فلزات لندن (LME) تشدید شد. آلومینیوم به زیر سطح حمایت 2630 دلار در هر تن سقوط کرد و با 2628 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای مس نوسان داشت، اما در طول روز، با قیمت پایین تر 9412 دلار در هر تن بسته شد. اسپرد مس در کنتانگو برای اولین بار از ماه سپتامبر به عقب برگشت، که بیشتر ناشی از افزایش سهام بورس فلزات لندن در هفته گذشته و این هفته بود.

    بهای نیکل به بالاتر از سطح قیمت 19700 دلار در هر تن رسید و با قیمت پایین تر 19485 دلار در هر تن بسته شد.

    قیمت روی پایین آمد، از سطح حمایت 3300 دلار در هر تن فراتر رفت، اما با 3304.50 دلار در هر تن بسته شد.

    پس از اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد با توقف سفرهای بین‌المللی ناشی از گسترش سویه اومیکرون، بازار جهانی نفت دچار تولید مازاد بر مصرف شده است، ارزش معامات آتی نفت کاهش یافت. بهای نفت وست تگزاس و برنت به 70.06 و 73.10 دلار در هر بشکه کاهش یافت.

    پس از انتشار قیمت تولیدکننده در ایالات متحده، بهای طلا و نقره سقوط کردند و به ترتیب، به 1773.42 و 21.91 دلار در هر اونس رسیدند.


    منبع
پردازش ...
X