اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 5 ژانویه 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 5 ژانویه 2022

    سهام مربوط به شرکت های فناوری دیروز کاهش یافت و باعث شد شاخص های S&P 500 و NASDAQ در آن روز ضعیف باشند. با این حال، انرژی، امور مالی، صنایع و مواد قوی بودند و باعث کاهش زیان ها شدند.

    دلار بخشی از رشد روز گذشته را از دست داد، اما شاخص همچنان بالای 96 باقی مانده و با 96.25 معامله می شود.

    بازدهی 10 ساله ایالات متحده افزایش یافته و به سمت 1.70 پیش رفته و با 1.68% معامله می شود.

    داده های ISM امروز در ایالات متحده نشان می دهد که قیمت های پرداخت شده در ماه دسامبر از 79.3 به 68.2 کاهش یافته است، و با کاهش میزان تولید از 60 به 58.7، سفارش های جدید بدون تغییر در 60.4 باقی مانده اند.

    بهای فلزات دیروز قوی‌تر بودند و پس از بیشتر شدن ریسک‌پذیری، بهای مس به 6800 دلار افزایش یافت. ما گزارش‌هایی را دریافت کردیم که نشان می‌داد تولید معدن مس اسکوندیدا در شیلی کاهش یافته، و به کمترین میزان در سال‌های اخیر رسیده است.

    آیا این بدان معناست که ممکن است تولید در سال 2022 پس از حفظ سطوح بالای عرضه در طول دوران شیوع بیماری کووید کاهش یابد؟ هنوز برای پاسخ به این سئوال خیلی زود است.

    آلومینیوم ثبات بیشتری داشت و با قیمت 2839 دلار در هر تن بسته شد و بهره دیرکرد به 9.25 دلار رسید.

    ذخایر فلزات همچنان پایین است و در حالی که انتظار داریم تولید چین پس از سال نو چینی و بازی‌های المپیک زمستانی بهبود یابد، همچنان در زنجیره تامین، کارهای عقب مانده وجود دارد و کمبود تولید اروپا باعث می‌شود قیمت‌ها در اروپا همچنان بالا بماند.

    قیمت گاز در اروپا در حال افزایش است و همچنان ادامه خواهد داشت، چون ذخایر کمتر از حد معمول است و پیش بینی می شود در ماه های ژانویه و فوریه هوای سردی وجود داشته باشد.

    قیمت نیکل تا 21137 دلار در هر تن افزایش یافت و اسپرد به 123 دلار در هر تن رسید.

    بهای سرب پایین تر بود و با 2298 دلار در هر تن بسته شد، در حالی که بهای روی به 3604 دلار در هر تن افزایش یافت؛ اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 51.75 دلار در هر تن رسید.

    قیمت انرژی امروز افزایش یافت، نفت برنت با 80.08 و وست تگزاس نیز با 77.17 دلار در هر بشکه معامله شدند. اوپک پلاس اعلام کرده است که تولید خود را از ماه فوریه 400000 بشکه در روز افزایش خواهد داد، چون انتظار می‌رود کمبود در بازار کمتر از آن چیزی باشد که قبلا تصور می‌شد.

    بهای فلزات گرانبها امروز بالاتر بودند و طلا با 1815 و نقره با 23.05 دلار در هر اونس معامله شدند.


    منبع
پردازش ...
X