اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 28 ژانویه 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 28 ژانویه 2022

    پس از بیانیه شب گذشته فدرال رزرو، ارزش سهام ایالات متحده به روند افزایشی خود ادامه داد. پس از اینکه سیاستگذاران گفتند که اقتصاد و بازار کار در صورت لزوم می‌توانند در برابر رکود سریع‌تر مقاومت کنند، اکنون بازارها پنج افزایش نرخ در سال جاری را پیش بینی می‌کنند.

    تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه چهارم 2021 سالانه 6.9 درصد افزایش یافت که بیش از پیش بینی ها بود و شتاب مثبت بیشتری به چشم انداز اضافه کرد.

    در این میان، مطالبات اولیه بیکاری در هفته منتهی به 22 ژانویه به 260,000 کاهش یافت که اولین کاهش هفتگی در یک ماه گذشته بود، و نشانه ای از این است که بازار کار ممکن است پس از رکود ناشی از گسترش سویه اومیکرون، به روند بهبودی خود ادامه دهد.

    ارزش دلار به 97.20 جهش کرد و بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده کاهش یافت.

    پس از انتشار بیانیه سختگیرانه فدرال‌رزرو، با تاثیر دورنمای رشد ضعیف‌تر بر بازار، فلزات تحت فشار قرار گرفتند.

    قیمت مس به 9784.50 دلار در هر تن کاهش یافت و با 9782 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 48 دلار در هر تن کاهش یافته است.

    بهای نیکل کاهش یافت و با 22398 دلار در هر تن بسته شد. قیمت روی امروز اندکی بالاتر بود و بالای 3600 دلار در هر تن حفظ شد و با 3630.50 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای آلومینیوم امروز بالاتر رفت و به بالای 3100 دلار در هر تن رسید تا با 3098.50 دلار در هر تن بسته شود.

    با افزایش ارزش دلار، روند صعودی بهای نفت متوقف شد و نفت وست تگزاس و برنت نوسان اندکی داشتند.

    هر اونس طلا و نقره به ترتیب با 1794.91 و 22.73 دلار فروخته شدند.



    منبع
پردازش ...
X