اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 3 فوریه 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 3 فوریه 2022

    آنچه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش ارزش سهام ایالات متحده با وجود روند نزولی چشمگیر داده‌های مربوط به این کشور
    • تمرکز بر بانک انگلیس و بانک مرکزی اروپا، امروز
    • ارسال نیروهای بیشتر به شرق اروپا توسط بایدن

    اخبار بازار:
    • همچنان که درآمدهای بالای شرکت های فناوری ایالات متحده و برنامه های اوپک برای تولید متوسط نفت به مقابله با نگرانی ها در مورد گزارش های اقتصادی ضعیف کمک کرد، ارزش سهام ایالات متحده دیروز افزایش یافت. در نشست دیروز، این مجمع موافقت کرد که به افزایش معتدل 400 هزار بشکه در روز پایبند بماند و برخی منابع افزایش قیمت ها را ناشی از تنش های روسیه و آمریکا دانستند (رویترز).

    روند صعودی در سهام ایالات متحده با وجود روند نزولی چشمگیر در داده های ایالات متحده صورت گرفت. با گسترش موارد ابتلا به اومیکرون و تاثیر آن بر بازار کار، اشتغال خصوصی در ماه ژانویه 301 هزار کاهش یافت که بیشترین کاهش از روزهای اولیه همه گیری بوده است.
    • دیروز، ارزش جفت ارز پوند/ دلار آمریکا کمی بالاتر رفت که ناشی از کاهش ارزش دلار بود. امروز، تمرکز فعالان بازار بر روی جلسه بانک انگلیس است که در ساعت 15:30 به وقت تهران برکزار می شود. در این جلسه، انتظار می رود دومین افزایش متوالی نرخ بهره اعلام شود و نرخ پایه به 0.50 درصد برسد. بانک مرکزی همچنین می‌تواند گام‌های اولیه را برای کاهش بخشی از برنامه محرک 895 میلیارد پوندی خود بردارد.
    • امروز، بانک مرکزی اروپا نیز در ساعت 16:15 به وقت تهران مورد توجه فعالان بازار قرار می گیرد. پس از انتشار داده های غافلگیرکننده در مورد تورم در روز گذشته، که در آن شاخص هماهنگ قیمت مصرف کننده (HICP) کل کالاها به 5.1 درصد افزایش یافت، فعالان بازار به دنبال هرگونه نشانه ای از سختگیری، لاگارد، رئیس باک مرکزی اروپا، را رصد خواهند کرد. تا کنون، با وجود برنامه ریزی بانک مرکزی و فدرال رزرو برای افزایش نرخ ها در مواجهه با تورم بالاتر، او اصرار داشته است که افزایش نرخ در سال جاری بعید است (بلومبرگ).
    • بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد که ایالات متحده نزدیک به 3000 نیروی دیگر را به لهستان و رومانی می فرستد تا از اروپای شرقی در برابر گسترش احتمالی بحران ناشی از تجمع نیروهای روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین محافظت کند. روسیه به طور مستمر طرح‌ حمله به اوکراین را رد کرده است، اما روز چهارشنبه به عدم سازش اشاره کرد و جانسون، نخست‌وزیر انگلیس، را پس از متهم کردن روسیه به نشانه گرفتن اسلحه به سر اوکراین، «کاملاً گیج» خواند (رویترز).


    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 12:30- شاخص مدیران خرید خدمات اتحادیه اروپا (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 51.2)
    • 13:00- شاخص مدیران خرید خدمات انگلیس (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 53.3)
    • 15:30- بانک انگلیس (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 0.50%)
    • 16:15- بانک مرکزی اروپا (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 0.50-)
    • 18:30- شاخص تولید ISM ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 57.5، اتفاق نظر: 59.6)




    منبع
پردازش ...
X