اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 3 فوریه 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 3 فوریه 2022

    پس از پایین آمدن شاخص های بازار به دنبال افزایش شدید 3 روزه، ارزش سهام ایالات متحده امروز اندکی کاهش یافت. اشتغال ایالات متحده در ماه ژانویه، از ابتدای دوران همه گیری بیماری تا کنون، 301000 مورد کاهش یافته است. در حالی که انتظار می رفت گسترش سویه اومیکرون باعث پایین آمدن آمار مربوط به آن شود، میزان افزایش غیرمنتظره بود.

    ما منتظر انتشار داده های مربوط به اشتغال غیرکشاورزی در روز جمعه هستیم که باید شرایط بازار کار ژانویه را بیشتر روشن کند.

    ارزش دلار و بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا هر دو کاهش یافتند. در همین حال، تورم منطقه یورو از 5.0 درصد در دسامبر به 5.1 درصد نسبت به سال گذشته جهش کرد. این افزایش به طور قابل توجهی فراتر از تخمین 4.4 درصد بازار است که فشار قابل توجهی بر بانک مرکزی اروپا برای اقدام وارد می کند.

    امروز، با بهبود ریسک پذیری بر اساس انتظارات فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ ها و تورم، قیمت فلزات مورد حمایت قرار گرفت.

    بهای مس تغییر چندانی نکرد و به سطح مقاومت 9,906 دلار در هر تن رسید تا با 9,839.50 دلار در هر تن بسته شود. اختلاف قیمت نقدی مس نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده 33 دلار در هر تن است.

    قیمت نیکل به 22900 دلار در هر تن افزایش یافت و با 22866 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای روی و سرب اندکی بالاتر بود و آلومینیوم به سطح حمایت 3000 دلار در تن کاهش یافت و با 2986 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای سرب و قلع هر دو بالاتر بود و به ترتیب، با 2241 و 43050 دلار در هر تن بسته شدند.

    پس از توافق اوپک پلاس برای افزایش تولید 400 هزار بشکه در روز در ماه مارس، قیمت‌های آتی نفت کاهش یافت، هر چند، پیش از این، اعضا نتوانستند این مقدار را تامین کنند. در حال حاضر، هر بشکه از نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، با 87.39 و 88.57 دلار معامله می شود.

    بهای فلزات گرانبها اندکی افزایش یافت و طلا و نقره به ترتیب، با قیمت های 1808.03 و 22.74 دلار در هر اونس معامله شدند.


    منبع
پردازش ...
X