اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 17 ژانویه 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 17 ژانویه 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • تمرکز امروز بازار بر روی سخنرانی خانم ترزا می با محوریت Brexit خواهد بود.
    • آقای کارنی ریاست BoE درباره مصالحه ای که بانک مرکزی این کشور بین تورم و میزان تولید با آن روبروست توضیح داد.
    • تورم ماه دسامبر بریتانیا ساعت 09:30 دقیقه منتشر شد

    توجه امروز بازار بر روی سخنرانی خانم ترزا می خواهد بود که انتظار می رود ساعت 11:30 دقیقه بوقت گرینویچ انجام شود، با اینحال زمان بندی دقیق تایید نشده است. خانم می ممکن است برنامه خود برای Brexit را اعلام نماید و سفته بازی وجود دارد که ایشان خواهند گفت که بریتانیا از بازار واحد خارج خواهد شد و بدنبال یک ارتباط تجاری کاملا جدید با حوزه یورو خواهد بود.
    یک مقاله از روزنامه Telegraph نشان داد که شاید خانم می یک برنامه 12 مرحله ای داشته باشد برای اقدامات مذاکره Brexit بدون هیچ تمایلی برای اینکه عضوی جزیی یا شریک اتحادیه یا هرگونه موقعیتی که نصفه و نیمه و بلا تکلیف باشد.
    انتظارات برای اینکه تاثیر لفاظی ایشان متمایل به یک "Brexit همراه با سختی" شود پیش خور شده است اما تایید این مطلب هنوز می تواند بر روی پوند فشار نزولی وارد آورد بخصوص اگر که اشاره ای به عدم تمایل برای مصالحه و سازش برای حذف برتری ECJ در قانون انگلیس وجود داشته باشد. هرگونه لفاظی "نرم تر" یا تمرکز بر روی اقتصاد و رشد می تواند شاهد رالی تهاجمی تری در پوند باشد.
    صبح امروز GBPUSD به بالای 1.2100 صعود کرده است. حمایت GBPUSD در 1.1983 قرادر دارد، که کف دیروز است، بهمراه مقاومتی در 1.2150، و بالاتر از آن در 1.2250 و 1.2440. EURGBP دارای حمایتی کوتاه در حدود ناحیه 60-0.8750 است، و پایین تر از آن در سطوح 0.8695 و 0.8630، بهمراه مقاومتی در 0.8850 و 0.8900.
    دلار شب گذشته در کل بازار ضعیف شد و بلافاصله پس از مقاله WSJ که در آن ترامپ ضمن انتقاد درباره مرز GOP برنامه تعدیل مالیات با عنوان "بسیار پیچیده"، پیشنهاد داده بود که دلار "خیلی قدرتمند" بوده است (ارجاع به مداخله بانک مرکزی چین در تنظیم ارزش یوان چین).
    شب گذشته، مارک کارنی ریاست BoE درباره مصالحه ای که بانک مرکزی این کشور بین تورم و میزان تولید با آن روبروست توضیح داد.
    بخش تحقیقات بارکلیز توضیح داد که سخنرانی ایشان چیزی بیش از بدبینی بود که از سخنرانان اخیر MPC انتظار می رفت، و آنها این سخنرانی را اینطور تفسیر می کنند "راه انداختن یک بحث و جدل برای اینکه چرا MPC می تواند در رویارویی با تورم در حال صعود در ادامه سال دست از هرگونه اقدامی برداشته و منتظر بماند"
    واکنش به سخنرانی ایشان بدون اثر بود که بنوعی بواسطه پیش بینی درباره سخنرانی امروز خانم می تحت الشعاع قرار گرفت.
پردازش ...
X