اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 11 فوریه 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 11 فوریه 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده به بالاترین سطح در 40 سال گذشته
    • نوسانات قابل توجه بازار فارکس در میانه روز
    • انتشار داده های قوی انگلیس، امروز صبح

    اخبار بازار:
    • پس از سقوط بازار سهام ایالات متحده و به دنبال ثبت بالاترین نرخ تورم در 40 سال گذشته در ایالات متحده، بازارهای آسیایی یک شبه سقوط کردند. این امر باعث شد تا بازار مقادیر افزایشی از سوی فدرال رزرو را، با شش افزایش نرخ بهره 25 واحدی در بازار برای سال 2022، مجدداً قیمت گذاری کند. شاخص S&P 500 به 1.8 درصد کاهش یافت.

    با تداوم رونق بخش های خدمات و کالاای غیرخوراکی، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کل کالاهای ایالات متحده 0.6٪ نسبت به ماه مشابه در سال گذشته (7.5٪ نسبت به سال گذشته) افزایش یافت، که ناشی از تأثیر بالای شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کالاهای غیرخوراکی بود، که 0.6٪ نسبت به ماه مشابه در سال گذشته (6.0٪ نسبت به سال گذشته) افزایش یافت. (تحقیقات بارکلیز)

    بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، گفت: "من می خواهم تا 1 ژوئیه 100 امتیاز پایه را ببینم" اما برخی از مقامات فدرال رزرو کمتر عجله دارند و انتظار افزایش 50 واحدی را برای ماه مارس ندارند (فاینانشال تایمز، بلومبرگ)
    • با انتشار داده های مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده و اظهارات مقامات فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا، نوسانات قابل توجهی در میانه روز، در بازار فارکس روی داد. جفت ارز یورو/ دلار آمریکا، قبل از نوسان تا 1.1495، به پایین ترین سطح روزانه 1.1375 رسید و یک شبه تمام روند صعودی خود را معکوس کرد و در پایین ترین سطح دیروز، معامله شد. در پی اظهارات بولارد، ارزش ارزهای کالایی در برابر دلار کاهش یافت. (بلومبرگ)
    • داده های مربوط به انگلیس امروز صبح به طور کلی قوی بودند. تولید ناخالص داخلی نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته در حدود 1٪ در مقابل انتظارات 1.1٪ بود، در حالی که این رقم نسبت به سال گذشته، 6.5٪ و مطابق با انتظارات بود. تولید صنعتی 0.3% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته افزایش داشت، در حالی که رقم مورد انتظار 0.1% بود؛ تولید کارخانه ای نیز 0.2% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته افزایش داشت که مطابق با اتفاق نظر بود (بلومبرگ)
    • عدم تغییر نرخ سیاست ریکس بانک در روز گذشتهباعث شگفتی فعالان بازار شد، هر چند این بانک اعلام کرد که در نیمه دوم سال 2024، افزایش نرخ ها روی خواهد داد. این بیانیه بانک تأثیر زیادی بر ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ کرون سوئد داشت و از زمان انتشار آن، حدود 2.4 درصد بالاتر رفت، چون بانک مرکزی لحن سهل گیرانه تری را نسبت به انتظارات اتخاذ کرده بود و این جفت ارز به 9.3527 رسید (تحقیقات بارکلیز، بلومبرگ).
    • دیروز، لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، گفت که اگر این بانک به سمت نرخ‌های بالا حرکت کند، می‌تواند به بهبود مجدد وضعیت اقتصادی آسیب برساند، چون افزایش نرخ‌ها «هیچ یک از مشکلات فعلی را حل نمی‌کند» و «برعکس: اگر ما در حال حاضر، عجولانه عمل کردیم، روند بهبودی اقتصادی ما می تواند به طور قابل توجهی ضعیف بوده و مشاغل به خطر افتد".


    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 14:00- اعلام نرخ سود روسیه (تحقیقات بارکلیز: 9.25%، اتفاق نظر: 9.50%)




    منبع
پردازش ...
X