اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 17 فوریه 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 17 فوریه 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • دروغ بودن ادعای عقب نشینی نیروهای روسیه به نقل از مقامات ایالات متحده
    • ادعای‌ جدایی‌طلبان تحت حمایت روسیه مبنی بر نقض قوانین آتش‌بس توسط اوکراین
    • صدور دستورالعمل های جدید اندک در مورد روند نرخ سیاست از سوی کمیته فدرال بازار باز ایالات متحده

    اخبار بازار:
    • به گفته مقامات آمریکایی، ادعای دیروز روسیه مبنی بر خروج نیروها از مرزهای اوکراین دروغ بوده است. آنها ادعا می کنند که روس ها در عوض 7000 سرباز اضافه کرده اند، اما کرملین قصد خود برای حمله به اوکراین را رد می‌کند. خبرگزاری دولتی روسیه گزارش داد که جدایی طلبان مورد حمایت روسیه گفته اند که اوکراین قوانین آتش بس را در چهار نقطه نقض کرده است.
    • صورت‌جلسه مربوط به ماه ژانویه کمیته فدرال بازار باز (FOMC) که دیروز منتشر شد، دستورالعمل‌های کمی در مورد مسیر نرخ سیاست ارائه کرد، از جمله اینکه آیا فدرال رزرو در ماه مارس، نرخ بهره را 50 واحد افزایش می‌دهد یا خیر. تیم تحقیقاتی بارکلیز همچنان انتظار دارد این کمیته نرخ بهره را در ماه های مارس، می و ژوئن 25 واحد افزایش دهد و ترازنامه از ژوئن آغاز شود.


    خرده‌فروشی ایالات متحده در ژانویه رشد قوی 3.8 درصدی نسبت به ماه مشابه در سال گذشته را به ثبت رساند که ناشی از فروش کالاهای غیرخوراکی و خودرو بود. آخرین ارقام مربوط به خرده‌فروشی حاکی از افزایش بالای مخارج مصرف‌کننده است؛ با این حال، در میان موج جدید گسترش سویه اومیکرون در ماه ژانویه، استفاده از خدمات ناچیز باقی مانده است (تحقیقات بارکلیز)
    • در بازار فارکس، به دنبال گزارش های خبرگزاری دولتی روسیه، ارزش دلار و ین ژاپن یک شبه افزایش یافت، در حالی که ارزش ارزهای حساس به ریسک کاهش یافتند- ارزش آزی قبل از بهبود 0.60٪ کاهش یافت. دیروز، به دنبال تورم بالاتر از حد انتظار انگلیس، ارزش جفت ارز پوند/ دلار آمریکا به بالای 1.3594 افزایش یافت. (بلومبرگ)
    • امروز، جلسه بانک مرکزی ترکیه برگزار می شود و تیم تحقیقاتی ما انتظار دارد که این بانک نرخ خود را در 14 درصد حفظ کند، چون تورم همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است. آنها انتظار دارند که بانک مرکزی ترکیه از هرگونه اقدام غیرقانونی خودداری کند، چون ارزش لیر ترکیه را کاهش می دهد و می تواند تورم را افزایش دهد (تحقیقات بارکلیز)


    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 14:30- ترکیه: نرخ بازپرداخت یک هفته ای (تحقیقات بارکلیز: 14:00%، اتفاق نظر: 14:00%)
    • 14:35- اتحادیه اروپا: سخنرانی لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، در نشست وزرای دارایی و رؤسای بانک های مرکزی کشورهای G20 در جاکارتا
    • 17:00- ایالات متحده: شروع پروژه های ساخت مسکن (تحقیقات بارکلیز: 1690k، اتفاق نظر: 1700k)
    • 17:30- اتحادیه اروپا: سخنرانی لِین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا در وبیناری در مورد اقتصاد منطقه یورو و سیاست بانک مرکزی اروپا
    • 19:30- ایالات متحده: صحبت های بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس (از اعضای کمیته فدرال بازار باز)، در مورد چشم انداز اقتصادی و سیاسی
    • 01:30- ایالات متحده: سخنرانی مِستِر، رئیس فدرال رزرو کلیولند (از اعضای کمیته فدرال رزرو بازار باز) در مورد چشم انداز اقتصادی و پولی




    منبع



پردازش ...
X