اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش قیمت فلزات پایه 22 فوریه 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش قیمت فلزات پایه 22 فوریه 2022

    به دلیل افزایش تنش ها بین روسیه و اوکراین، در حالی که بازارهای ایالات متحده در آن روز بسته بودند، ارزش سهام اروپا سقوط کردند.

    شاخص هزینه مصرف شخصی (PCE) این جمعه منتشر می شود و پیش بینی می شود در ماه ژانویه، 6 درصد رشد کند. این رشد زمینه را برای اتخاذ سیاست های پولی سخت تر از سوی فدرال رزرو فراهم می کند و احتمال افزایش شدید نرخ بهره را در هفته اول مارس افزایش می دهد.

    شاخص مدیران خرید (PMI) خدمات انگلیس در ماه فوریه، سریعتر از حد انتظار بهبود یافت و به 60.8 رسید که بالاترین سطح در 8 ماه گذشته بود. در همین حال، عملکرد تولید به کاهش خود ادامه داد، اما همچنان در سطح 57.3 افزایشی باقی مانده است.

    در اروپا، IHS Markit حاکی از رکورد جهش قیمت کالاها و خدمات بود.

    امروز، به دلیل اعلام برنامه های متفاوت برای برگزاری نشست سران روسیه و ایالات متحده، فلزات در بورس فلزات لندن (LME) روند متفاوتی را با یکدیگر طی کردند. با توجه به عدم حضور سرمایه گذاران آمریکایی، نقدینگی کمتر بود.

    با وجود افزایش قیمت اندک امروز، نیکل همچنان به عملکرد بهتر از سایر فلزات در گروه ادامه می دهد، چون به سطح مقاومت 24610 دلار در هر تن رسید که بالاترین رقم از ژوئن 2011 بود و با 24349 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای آلومینیوم افزایش یافت و در نیمه دوم روز، در حدود 3280 دلار در هر تن نوسان داشت و با 3279.50 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده باز هم به 45.25 دلار در هر تن کاهش یافت.

    روی و سرب بار دیگر از یکدیگر تبعیت کرده و به ترتیب، با 3558 و 2334 دلار در هر تن بسته شدند.

    پس از انتشار اخباری مبنی بر از سرگیری تولید کارخانه های فولاد چین پس از المپیک، قیمت آتی سنگ آهن امروز 8.8 درصد افزایش یافت.

    در این میان، چین قرار است اجرای سیستمی را برنامه‌ریزی کند که از طریق آن، مذاکرات فروش سنگ آهن از طریق یک پلت فرم متمرکز تحت حمایت دولت، برخلاف مذاکره مستقل درباره قیمت‌های لحظه‌ای، انجام شود. در صورت اجرایی شدن این سیستم، می توان کنترل بیشتری بر قیمت سنگ آهن در طولانی مدت اعمال کرد.

    ارزش معاملات آتی نفت در روز دوشنبه افزایش یافت، زیرا تمرکز به سوی عوامل بنیادی قوی معطوف شده و تقاضای بالا باعث ایجاد چشم‌اندازی بلندمدت شده است. بهای هر بشکه از نفت وست تگزاس و برنت به 92.17 و 95.07 دلار افزایش یافت.


    همگام با تغییرات تنش های ژئوپلیتیکی، ارزش فلزات گرانبها در نوسان بود.


    منبع
پردازش ...
X