اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 1 مارس 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 1 مارس 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • اعزام کاروان نظامی روسیه به طول 64 کیلومتر
    • سقوط ارزش جفت ارز یورو/ فرانک سوئیس به پایین‌ترین سطح در 6 سال گذشته
    • عدم تغییر نرخ های بانک ذخائر استرالیا

    اخبار بازار:
    • ارزش سهام آسیا عمدتاً یک شبه بالاتر رفت، در حالی که ارزش معاملات آتی سهام آمریکا و اروپا کاهش یافت. داده های مربوط به ژاپن حاکی از بهبود در تولید است که افزایش ارزش سهام کمک می کند، در حالی که هنگ کنگ در مورد یک قرنطینه برنامه ریزی شده که باعث کاهش سهام شد، هشدار داد. قیمت نفت برنت زیر 100 دلار در هر بشکه باقی ماند و انتظار می‌رود که ایالات متحده و متحدانش درباره بهره‌برداری از ذخایر استراتژیک نفت برای کاهش اختلالات عرضه مذاکره کنند.

    ارتش اوکراین گزارش داد که نیروهای روسی در حال حمله به فرودگاه‌ها، سیستم‌های دفاع هوایی، زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی و در عین حال حملات موشکی به شهرهای غربی هستند. آسوشیتدپرس گزارش داد که عکس های ماهواره ای حاکی از حرکت یک کاروان روسی در شمال کیف به طول 64 کیلومتر است.

    شرکت‌های خارجی در حال خروج از روسیه و خارج کردن سرمایه های خود پس از سه دهه سرمایه‌گذاری در این کشور هستند و اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را بر علیه برخی از ثروتمندترین سرمایه‌گذاران روسیه اعمال کرده است (فاینانشال تایمز، بلومبرگ).
    • در بازار فارکس، با افزایش تقاضا برای ارز ذخیره، نگرانی برای کاهش نقدینگی دلار افزایش یافت. پس از اینکه ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا در اوایل روز گذشته به پایین ترین سطح روزانه 1.1122 رسید، روز را با کاهش 0.45 درصدی به پایان رساند. پس از آن که سوئیس موافقت کرد تحریم های اتحادیه اروپا را علیه شرکت ها و افراد روسی اعمال کند، ارزش جفت ارز یورو/ فرانک سوئیس 1.4% سقوط کرد و پس از رسیدن به سطح پایین 1.0276، در پایین ترین حد خود در شش سال اخیر معامله می شود (بلومبرگ).
    • بانک سلطنتی استرالیا نرخ نقدی را 0.1 درصد نگه داشت. در دیدگاه تیم تحقیقات بارکلیز، لحن بیانیه تصمیم گیری تا حدی سختگیرانه بود. اشاره به خطرات ژئوپلیتیکی بر تورم بالاتر متمرکز بود نه رشد کمتر. در میان بهبود اقتصادی بالا، بازار کار قوی و افزایش تورم، انتظار داریم نرخ نقدینگی رسمی از 22 آگوست افزایش یابد.


    ما انتظار داریم در ماه آگوست نرخ بهره را 15 واحد افزایش یابد و به دنبال آن در ماه نوامبر، 25 واحد افزایش نرخ بهره خواهیم داشت. ما همچنان انتظار داریم که سرعت افزایش نرخ ها تدریجی باشد. ما انتظار دو افزایش دیگر را در سال 2023 داریم. پیش بینی می شود بانک ذخائر استرالیا نرخ نقدی را تا پایان سال آینده به 1.00 درصد برساند، اما خطرات به سمت افزایش بیشتر متمایل هستند (تحقیقات بارکلیز)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 12:30- اتحادیه اروپا: شاخص مدیران خرید تولید نهایی (تحقیقات بارکلیز: 58.4، اتفاق نظر: 58.4)
    • 13:00- انگلیس: اعتبار مصرف کننده (اتفاق نظر: 1.0 میلیارد پوند)
    • 13:00- انگلیس: وام مسکن (اتفاق نظر: 4.0 میلیارد پوند)
    • 13:00- انگلیس: تأیید وام (اتفاق نظر: 72k)
    • 13:00- انگلیس: شاخص مدیران خرید تولید نهایی (تحقیقات بارکلیز: 57.3، اتفاق نظر: 57.3)
    • 18:30- ایالات متحده: شاخص تولید ISM (تحقیقات بارکلیز: 57.0، اتفاق نظر: 58.0)

    منبع
پردازش ...
X