اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 3 مارس 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 3 مارس 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش بهای نفت به بالاترین رقم در 9 سال گذشته با تداوم حملات روسیه به اوکراین
    • تصرف خرسون توسط روسیه در روز گذشته
    • پیش بینی افزایش 25 واحدی نرخ های فدرال رزرو در جلسه آتی

    اخبار بازار:
    • با افزایش 4.7 درصدی قیمت نفت خام برنت به 118.22 دلار در هر بشکه در طول شبانه روز گذشته، قیمت نفت به بالاترین سطح خود در 9 سال گذشته رسید که معیار جهانی را حدود 50 درصد افزایش داد. این افزایش قیمت نفت با وجود خودداری کشورهای غربی از تحریم بخش انرژی روسیه صورت می گیرد. تحریم گاز طبیعی روسیه باعث شد قیمت‌های اروپا بیش از 40 درصد نسبت به دیروز افزایش یابد و به 173 یورو در هر مگاوات ساعت رسید.

    از آنجا که روسیه و اوکراین تقریباً یک سوم صادرات جهانی گندم را به خود اختصاص داده بودند، قیمت آن برای اولین بار از سال 2008 به بالای 11 دلار در هر بوشل رسید.
    • در تحولات اوکراین، نشانه هایی مبنی بر اینکه روسیه ممکن است خرسون را تصرف کرده باشد، وجود دارد، چون شهردار خرسون گفت که نیروهای روسی در شهر هستند و وارد ساختمان شهرداری شده اند. در حالی که تحریم‌ها علیه روسیه ادامه دارد، شرکت خدمات مالی آمریکایی ام‌اس‌اس‌آی و اف‌تی‌سی راسل اعلام کردند که سهام روسیه را از شاخص‌های خود حذف کردند. (فایناشنال تایمز)
    • سخنرانی دیروز پاول، رئیس فدرال رزرو، در مقابل کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، حاوی پیام جدیدی نبود. او در نشست این ماه کمیته فدرال بازار باز (FOMC)، قیمت بازار را برای افزایش 25 واحدی نرخ بهره تایید کرد و مجدداً بر قصد خود برای آغاز روند تدریجی کاهش ترازنامه در جلسات بعدی تاکید کرد.


    با توجه به سخنرانی رئیس و وقایعی که تاکنون در این هفته رخ داده، تیم تحقیقات بارکلیز چشم انداز سیاست پولی را حفظ می کند، و پیش بینی می کند پنج افزایش 25 واحدی نرخ سیاست در سال 2022 روی دهد که از ماه مارس شروع می شود. آنها همچنان انتظار دارند که برنامه ای برای عادی سازی ترازنامه در ماه مه اعلام و در ماه ژوئن اجرا شود (تحقیقات بارکلیز)
    • نرخ بانک کانادا 25 واحد افزایش یافت و در مرحله سرمایه‌گذاری مجدد باقی ماند، در حالی که نشان می‌دهد افزایش بیشتر نرخ‌ها در راه است. این بیانیه نسبتاً سختگیرانه است و انتظارات در مورد رشد داخلی همچنان بالا است، در حالی که تأثیر تهاجم به اوکراین عمدتاً تورمی در نظر گرفته می شود.

    تیم تحقیقاتی بارکلیز انتظار دارد این بانک سه بار دیگر، در ماه های آوریل، ژوئن و سپتامبر، با افزایش 25 واحدی، نرخ های خود را افزایش دهد. آنها به خطر افزایش بیشتر نرخ ها اشاره می کنند، به خصوص اگر ثابت شود که تورم پایدارتر و بالاتر است (تحقیقات بارکلیز)
    • در بازار فارکس، دیروز، جفت ارز یورو/ دلار آمریکا به پایین ترین سطح 1.1058 سقوط کرد، سطحی که از می 2020 مشاهده نشده بود، اما برخی از ضررها را قبل از مذاکرات برنامه ریزی شده بین روسیه و اوکراین امروز جبران کرد. از زمان تصمیم‌گیری در مورد نرخ ها، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا 1% کاهش یافته و به 1.2606 رسیده است، سطوحی که از ماه ژانویه مشاهده نشده است. در میان افزایش نرخ سود افزایش یافت و یک شبه به 1.3418 رسید (بلومبرگ)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 12:30- اتحادیه اروپا: شاخص مدیران خرید خدمات (تحقیقات بارکلیز: 55.8، اتفاق نظر: 55.8)
    • 12:30- اتحادیه اروپا: شاخص مدیران خرید ترکیبی (تحقیقات بارکلیز: 55.8، اتفاق نظر: 55.8)
    • 13:00- انگلیس: شاخص مدیران خرید خدمات (تحقیقات بارکلیز: 60.8، اتفاق نظر: 60.8)
    • 16:00- اتحادیه اروپا: صورتجلسه بانک مرکزی اروپا
    • 18:30- ایالات متحده: خدمات ISM (تحقیقات بارکلیز: 61.0، اتفاق نظر: 60.9)
    منبع
پردازش ...
X