اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 11 مارس 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 11 مارس 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • کاهش ارزش سهام آسیا به دنبال انتشار داده های مربوط به ایالات متحده
    • شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده عامل ایجاد خطرات دوجانبه برای فدرال رزرو
    • کاهش بیش از حد انتظار خرید دارایی ها از سوی بانک مرکزی اروپا

    اخبار بازار:
    • دیروز، به دنبال انتشار داده های مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده، که انتظارات بازار را برای افزایش فدرال رزرو تنظیم کرد و همچنین با تداوم درگیری ها در اوکراین، ارزش سهام آسیا با پیروی از وال استریت، پایین آمد و بازده اوراق خزانه ایالات متحده یک شبه افزایش یافت. نفت برنت با نوسان اندکی معامله شد و شاخص قیمت لحظه ای دلار بلومبرگ حدود 0.1 درصد افزایش یافت (رویترز، بلومبرگ)
    • گزارش تورم فوریه ایالات متحده نشان داد که فشارهای تورمی در سطح کل کالاها (0.8٪ نسبت به ماه گذشته، 7.9٪ نسبت به سال گذشته) با پیشگاهی مواد غذایی و انرزی، افزایش یافته است، در حالی که فشارهای قیمت کالاهای غیرخوراکی تا حدودی کاهش یافته است. از نظر تیم تحقیقاتی ما، اثرات پایه مثبت و کاهش احتمالی شتاب در تورم کالاهای غیرخوراکی در ماه‌های آینده احتمالاً با افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی ناشی از درگیری اوکراین و روسیه جبران می‌شود (تحقیقات بارکلیز)


    تیم تحقیقات بارکلیز همچنان انتظار دارد که فدرال رزرو در نشست ماه مارس نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد و در مجموع به دنبال پنج افزایش 25 واحدی در سال جاری باشد، اما اکنون خطرات دوجانبه بیشتری را متوجه مسیر فدرال رزرو می کند (تحقیقات بارکلیز)
    • در جلسه سیاست دیروز خود، هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا (ECB) نرخ بهره را حفظ کرد و کمیته اعلام کرد که خرید دارایی سریعتر از حد انتظار پایان می یابد. تیم تحقیقاتی ما اکنون بر این باور است که بانک مرکزی اروپا سیاستی را اتخاذ کرده است که در آن، اختیار کامل اعمال می‌شود و بسته به داده‌های دریافتی، در هر جلسه، سیاستی متفاوت اتخاذ می شود (تحقیقات بارکلیز)

    بلافاصله بعد از انتشار این بیانیه، ارزش جفت از یورو/ دلار آمریکا حدود 0.7٪ افزایش یافت، اما به سرعت این افزایش ها را پشت سر گذاشت و اکنون حدود 0.4٪ کمتر از سطوح قبل از جلسه معامله می شود (بلومبرگ)
    • امروز صبح، تولیدات صنعتی و کارخانه ای انگلیس هر دو بالاتر از انتظارات بودند و تولید ناخالص داخلی ماهانه 0.8 درصد نسبت به ماه گذشته در مقابل انتظارات 0.1 درصد نسبت به ماه گذشته بود که ناشی از عملکرد بهتر در بخش خدمات بود. قابل ذکر است، این داده های تولید ناخالص داخلی مربوط به ماه ژانویه تغییرات اخیر قیمت انرژی را در نظر نمی گیرد. ارزش جفت ارز پوند/ دلار آمریکا حدود 0.1% افزایش یافته است تا در سطح 1.31 معامله شود (بلومبرگ)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 18:30- شاخص مصرف کننده دانشگاه میشیگان (اتفاق نظر: 61.0)






    منبع
پردازش ...
X