اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 12 مارس 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 12 مارس 2022

    با روند نزولی اخیر ناشی از آخرین دور تحریم های ایالات متحده، که خواستار پایان روابط تجاری با روسیه است، سهام ایالات متحده با زیان های متوسطی همراه شدند.

    هفته آینده، بازارها توجه خود را به سیاست داخلی و این مسئله معطوف می کنند که آیا فدرال رزرو قرار است مسیر مشابهی را که چهارشنبه هفته آینده از بانک مرکزی اروپا شاهد بودیم دنبال کند.

    در حالی که بازارها همچنان در 6 یا 7 افزایش نرخ در سال جاری قیمت گذاری می کنند، زمان‌بندی و مقیاس چرخه انقباض به دلیل عدم اطمینان پیرامون بحران اوکراین نامشخص است.

    از جنبه اقتصاد کلان، شاخص مصرف کننده در ایالات متحده در اوایل ماه مارس به پایین ترین سطح از سال 2011 کاهش یافت، که عمدتاً ناشی از تنش های ژئوپلیتیکی فزاینده بود.

    دلار تقویت شد، در حالی که بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده تقریباً بدون تغییر بود.

    پس از مشاهده نشانه هایی از پیشرفت در مذاکرات بین روسیه و اوکراین، در هفته ای که به نظر می رسید فلزات پایه بیشترین نوسانات را داشته باشند، با عملکردی متفاوت در روز جمعه بسته شدند. به طور کلی، تغییرات قیمت در بازار نسبتاً اندک بود.

    بهای آلومینیوم به 3500 دلار در هر تن افزایش یافت، اما از این سطح فراتر نرفت و با 3483 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 27.00- دلار در هر تن کاهش یافت.

    مس نیز روند صعودی را طی کرد، و پیش از بسته شدن با 10183 دلار در هر تن، بهای این فلز به سطح مقاومت 10330 دلار در هر تن افزایش یافت.

    بهای سرب و روی هر دو در طول روز کاهش یافتند و به ترتیب، با 2325.50 و 3815 دلار در هر تن بسته شدند. معاملات نیکل روز جمعه متوقف شد.

    پس از آن که بهای نفت شاهد نوسانات بی‌سابقه‌ای بود که ناشی از تاثیر تحریم‌ها بود، معاملات آتی نفت هفته را در وضعیت نامطلوبی به پایان رساند. بهای نفت وست تگزاس و برنت به 109.69 و 112.42 دلار در هر بشکه افزایش یافتند.


    فلزات گرانبها روند متفاوتی را با یکدیگر طی کردند.






    منبع
پردازش ...
X