اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 15 مارس 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 15 مارس 2022

    با نوسانات سهام در طول روز، بازارهای ایالات متحده روز دوشنبه با ادامه سیل نوسانات مواجه شدند. رئیس فدرال رزرو قرار است روز چهارشنبه سخنرانی کند و از آنجا که بحران اوکراین قیمت کالاها را به سطوح بی سابقه ای رسانده است، بازارها در حال حاضر 1.75% افزایش نرخ را در سال جاری پیش بینی می کنند.

    در همین حال، داده‌های اداره آمار کار به کاهش دیگری در نرخ بیکاری در ماه ژانویه اشاره کرد و برخی از ایالت‌ها شاهد نرخ بیکاری کم سابقه‌ای بودند که نشان می‌دهد ایالات متحده در جایگاه بهتری برای مقاومت در برابر پیامدهای بحران قرار دارد.

    در آسیا، با افزایش نگرانی ها در مورد روابط نزدیک چین با روسیه، سهام چین در بورس هنگ کنگ بدترین عملکرد را از نوامبر 2008 تجربه کرد.

    ارزش دلار کاهش یافت و بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به 2.12 درصد رسید، که بالاترین سطح از ژوئن 2019 محسوب می شود.

    کالاهای کشاورزی نیز دور دیگری از فشار را احساس می کنند، زیرا روسیه ممکن است صادرات غلات را از فردا متوقف کند، که می تواند باعث افزایش بیشتر قیمت ها شود.

    فلزات در بورس فلزات لندن (LME) هفته را در وضعیتی نامطلوب آغاز کردند که بخشی از آن ناشی از افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در چین بود.

    محدودیت های کرونایی سختی در شِنژِن اعمال شده است، در حالی که شانگهای شاهد محدود شدن فعالیت ها در شهر بوده است. این مسئله میزان تقاضا در کشور را در معرض خطر بیشتری قرار داده است.

    روز جمعه، شاهد بودیم که اروپا تلاش های خود را برای ممنوعیت واردات سنگ آهن و محصولات فولادی روسیه اعلام کرد، اما این تاثیر چندانی بر شاخص بورس سنگاپور ندارد، که برای سومین روز متوالی کاهش می یابد؛ بهای سنگ آهن اکنون از سطح حمایت 145.70 دلار در هر تن فراتر رفته است.

    آلومینیوم یک روز دیگر با فشار فروش قوی مواجه شد و بهای آن به زیر سطح حمایتی 3350 دلار در هر تن رسید و با 3319.50 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 40.00- دلار در هر تن کاهش یافت.

    مس از همین رویه پیروی کرد، و پیش از بسته شدن با قیمت 9935 دلار در هر تن، به سطح حمایت 9900 دلار در تن سقوط کرد.

    روی و سرب به ترتیب، با قیمت های پایین تر 3809 و 2268 دلار در هر تن بسته شدند.

    با توقف مذاکرات روسیه و اوکراین و تشدید محدودیت های کرونایی در چین، ارزش معاملات آتی نفت امروز کاهش یافت و تا 6 درصد سقوط کرد. نفت وست تگزاس و برنت، در حال حاضر، با 102.22 و 105.45 دلار در هر بشکه معامله می شوند.

    فلزات گرانبها نیز در وضعیتی نامطلوب قرار داشتند، و بهای طلا و نقره، به ترتیب، به 1959.51 و 25.20 دلار در هر اونس سقوط کرد.




    منبع
پردازش ...
X