اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 30 مارس 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 30 مارس 2022

    امروز، با افزایش امید به پیشرفت در مذاکرات بین روسیه و اوکراین، ارزش سهام ایالات متحده بالاتر رفت. تا کنون، هیچ آتش بسی حاصل نشده است، اما بیانیه روسیه برای کاهش بخشی از فعالیت های نظامی در منطقه، خوش بینی سرمایه گذاران را تقویت کرد.

    فرصت‌های شغلی ایالات متحده در ماه فوریه تغییر چندانی نداشتند و نزدیک به رکورد باقی ماندند، که نشان دهنده فاصله گرفتن میزان تقاضا و عرضه برای نیروی کار است که باعث افزایش دستمزدها می‌شود.

    در همان زمان، در بحبوحه چشم انداز قوی برای رشد مشاغل در کوتاه مدت، ضریب اطمینان مصرف کننده ایالات متحده در ماه مارس افزایش یافت که تاثیر افزایش فشارهای تورمی را خنثی کرد.

    ارزش دلار کاهش یافت و بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده یک بار دیگر اندکی پایید.

    امروز، با کاهش بهای تمام فلزات در طول روز، فلزات در بورس فلزات لندن (LME) عقب نشینی کردند.

    بهای نیکل برای سومین روز متوالی سقوط کرد و از سطح حمایت 32,000 دلار در هر تن فراتر رفت و با 31,803 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 9.00- دلار در هر تن کاهش یافت.

    از آنجا که سرمایه گذاران در مورد ورود مجدد به برخی از معاملات محتاط هستند، روند مشابهی از کاهش حجم در بازارهای مس و آلومینیوم نیز مشاهده می شود.

    بهای آلومینیوم به 3,405 دلار در هر تن سقوط کرد و در زمان نگارش این گزارش، با 3,436 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای مس اندکی کاهش یافت و به 10316.50 دلار در هر تن رسید. سرب و روی، به ترتیب، با قیمت پایین تر 2379.50 و 4027 دلار در هر تن بسته شدند.

    قیمت‌های آتی نفت بار دیگر کاهش یافت و به دلیل بروز نشانه‌هایی از احتمال کاهش تنش در اوکراین، تا 3 درصد سقوط کرد. در حال حاضر، نفت وست تگزاس و برنت با قیمت 102.77 و 109.26 دلار در هر بشکه معامله می شوند.

    بهای تمام فلزات گرانبها پایین تر بود؛ قیمت نقره به 24.54 دلار در هر اونس و طلا با اندکی کاهش، به 1912 دلار در هر تن رسید.


    منبع
پردازش ...
X