اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 1 آوریل 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 1 آوریل 2022

    ارزش سهام ایالات متحده امروز پایین آمد و برای اولین بار از زمان آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، سه ماهه جاری را در وضعیت نامطلوبی پشت سر گذاشت. طبق داده‌های وزارت بازرگانی، در سال 2021، شرکت‌های آمریکایی سودآورترین سال را از سال 1950 تجربه کردند، چون نقل و انتقالات دولتی در طول همه‌گیری باعث افزایش تقاضای خانوارها شد.

    پس از آن که افزایش قیمت ها باعث کاهش میزان تقاضای مصرف کننده ها شد و فشار را از حرکت بعدی فدرال رزرو در ماه مه کم کرد، هزینه های تعدیل شده بر اساس تورم ایالات متحده در ماه فوریه به میزان 0.4 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافت.

    بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت. با این حال، فعالان بازار همچنان پیش بینی افزایش 50 واحدی از سوی سیاست گذاران در جلسه بعدی خود را دارند.

    در همین حال، نرخ وام مسکن 30 ساله ایالات متحده به 4.67٪، بالاترین سطح از دسامبر 2018، رسید و احتمالاً، در ماه های آینده، شاهد کاهش میزان خرید مسکن باشیم.

    نرخ اولیه بیکاری ایالات متحده در هفته منتهی به 26 مارس به 14000 مورد افزایش یافت که همچنان به پایین ترین حد تاریخی خود نزدیک است.

    در سه ماهه چهارم 2021، با وجود افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون، اقتصاد انگلیس بهتر از پیش‌بینی‌ها و تا 1.3 درصد رشد داشت که عمدتاً ناشی از گسترش صنعت خدمات بود.

    با نوسان بهای فلزات در طول روز، فلزات در بورس فلزات لندن (LME) روند متفاوتی را با یکدیگر طی کردند.

    بهای آلومینیوم کاهش یافت، به زیر سطح حمایت 3500 دلار در هر تن رسید و با 3491 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای مس نوسان داشت، اما توانست تا حدی جایگاه خود را به دست بیاورد، چون با قیمت بالاتر 10375 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 5.00- دلار در هر تن کاهش یافت.

    به همین ترتیب، قیمت نیکل کاهش یافت، اما تلاش کرد تا از سطح مقاومت 33745 دلار در هر تن فراتر رود و در طول روز، با 32107 دلار در هر تن بسته شد.

    پس از فروش اوراق قرضه زیرساختی توسط استان های چین با سرعتی بی سابقه، ارزش معاملات آتی سنگ آهن در بورس سنگاپور (SGX) به بالای 160 دلار در هر تن رسید و انتظارات برای بهبود تقاضا پس از کاهش محدودیت های کرونایی را تقویت کرد.

    در میان انتشار اخباری مبنی بر اینکه ایالات متحده حدود یک میلیون بشکه در روز از ذخایر خود را برای چند ماه آزاد می کند، قیمت های آتی نفت به کاهش خود ادامه دادند و امروز بیش از 5 دلار سقوط کردند. به طور کلی، ممکن است تا 180 میلیون بشکه نفت آزاد شود. بهای هر بشکه نفت وست تگزاس و برنت بالای 100 دلار باقی ماند و، به ترتیب، به 103.47 و 108.41 دلار در هر بشکه رسید.

    روسیه برای صادرات نفت خود به هند تخفیف‌های زیادی، تا ۳۵ دلار در هر بشکه، ارائه می‌کند تا در درازمدت معاملات بیشتری را با این کشور انجام دهد. بهای طلا و نقره تقریباً بدون تغییر باقی ماند.


    منبع
پردازش ...
X