اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 13 آوریل 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 13 آوریل 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • افزایش 1.5 درصدی نرخ های رویال بانک نیوزیلند
    • افزایش ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن تا 126.00
    • افزایش چشمگیر داده های مربوط به تورم انگلستان

    اخبار بازار:
    • با در نظر گرفتن خطرات تورم از سوی سرمایه گذاران، ارزش سهام آسیا و ایالات‌متحده افزایش یافت. در همین حال، پس از آن که پوتین، رئیس‌جمهور روسیه،گفت که مذاکرات صلح با اوکراین «دوباره برای ما به وضعیت بن‌بست بازگشته است»، قیمت نفت همراه با قیمت‌ سایر کالاها افزایش یافت. بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، برای اولین بار روسیه را به ارتکاب نسل کشی در اوکراین متهم کرد، اما گفت که قانونگذاران در نهایت تصمیم رسمی را خواهند گرفت. (رویترز، بلومبرگ)
    • رویال بانک نیوزلند یک شبه نرخ بهره را 50 واحد افزایش داد و به 1.50 درصد، بزرگترین افزایش نرخ بهره در 22 سال گذشته، رساندند. لحن بیانیه سختگیرانه باقی ماند و بر نیاز به مهار انتظارات تورمی تأکید کرد، که نشان می دهد این بانک به افزایش نرخ نقدینگی ادامه خواهد داد.


    در حال حاضر، تیم تحقیقات بارکلیز انتظار افزایش 50 واحدی نرخ ها در ماه مِی را دارد که در این میان، نرخ نقدینگی رسمی رویال بانک به 2.0% خواهد رسید. آنها همچنین انتظار دارند که تا پایان سال 2022، این بانک نرخ نقدینگی رسمی خود را فراتر از برآورد خنثی خود، به 2.50 درصد، افزایش دهد (تحقیقات بارکلیز)
    • در بازار فارکس، پس از افزایش نرخ ها، در ابتدا ارزش جفت ارز دلار نیوزیلند/ دلار آمریکا افزایش یافت، اما با وجود افزایش بیشتر از حد انتظار، بانک مرکزی پیش‌بینی اوج نرخ خود را بدون تغییر نگه داشت، و پس از آن این جفت ارز روندی نزولی در پیش گرفت. با تأکید مجدد کورودا، رئیس بانک ژاپن، مبنی بر تداوم سیاست تسهیلات کمّی، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن از 126.00 عبور کرد و در بالاترین سطح خود در 20 سال اخیر داد و ستد شد. (بلومبرگ)
    • امروز صبح، داده‌های تورم انگلستان با افزایش قیمت شاخص قیمت مصرف کننده 7.0 درصد در مقابل اتفاق نظر 6.7 درصد افزایش یافت که بالاترین رقم در سه دهه گذشته می باشد. شاخص قیمت خرده فروشی (RPI) نیز به 9.0% رسید که بالاتر از اتفاق نظر 8.8% می باشد. افزایش این رقم ناشی از افزایش قیمت سوخت، فلزات و خودروهای مستعمل همراه با افزایش هزینه غذای رستوران ها، هتل ها و کالاها بود (بلومبرگ)
    • دیروز، داده های مربوط به تورم ایالات متحده را دریافت کردیم و شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کل کالاها 1.2 درصد نسبت به ماه گذشته (8.5 درصد نسبت به سال گذشته) افزایش یافت، که ناشی از تورم مشاهده شده در بخش موادغذایی و انرژی بود، در حالی که به دلیل کاهش قیمت خودروهای مستعمل، که تنها تا حدی با تورم بالاتر بخش خدمات، جبران شد، تورم مربوط به کالاهای غیرخوراکی از ماه فوریه کاهش یافت و به 0.3 درصد نسبت به ماه گذشته (6.5 درصد نسبت به سال گذشته) رسید.

    در حالی که احتمالاً اثرات پایه مثبت از ماه آینده به بعد شروع خواهد شد، همچنان شاهد هستیم که خطرات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده روندی صعودی طی کرد که ناشی از افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی و خطر تداوم مشکلات عرضه برای مدتی طولانی تر به خاطر درگیری اوکراین و روسیه است. (تحقیقات بارکلیز)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 18:30- کانادا: اعلام نرخ سود (تحقیقات بارکلیز: 0.75%، اتفاق نظر: 1.00%)



    منبع
پردازش ...
X