اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 21 آوریل 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 21 آوریل 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • نوسان ارزش سهام آسیا
    • افزایش نرخ های بانک مرکزی اروپا پس از اظهارات گیندوس
    • رقابت مکرون و لوپن در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

    اخبار بازار:
    • کاهش بازدهی خزانه‌داری آمریکا با تاریخ طولانی‌تر از سهام جهانی حمایت کرد؛ با این حال، به دلیل نگرانی‌های پیرامون اقتصاد چین در میان اجرای محدودیت های سخت کرونایی، ارزش سهام آسیا به نوسان خود ادامه داد. پس از کاهش ذخایر آمریکا با بیشترین کاهش در 15 ماه گذشته، بهای نفت افزایش یافت و نفت برنت بالاتر از 108 دلار در هر بشکه معامله شد. (رویترز، بلومبرگ)
    • وونش، عضو شورای اجرایی بانک مرکزی اروپا، اظهار داشت كه این بانك می‌تواند تا قبل از پایان سال نرخ بهره را بالای صفر افزایش دهد. این بیانیه پس از اظهارات گیندوس، معاون رئیس بانک مرکزی اروپا، ایراد شد، که اظهار داشت که افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در ماه ژوئیه، بسته به داده ها، امکان پذیر است. (بلومبرگ)


    به دنبال اظهارات گیندوس، بازارهای پول به سرعت دوباره قیمت گذاری کردند تا منعکس کننده سه افزایش 25 واحدی در سال 2022 باشد. جفت ارز یورو/ دلار آمریکا روندی صعودی داشت و ارزش آن حدود 0.2% افزایش یافت. (بلومبرگ)
    • در مناظره انتخاباتی دیروز فرانسه، مکرون و لوپن در تنها مناظره قبل از انتخابات بر سر مهاجرت، بحران هزینه زندگی و اتحادیه اروپا با هم مشاجره کردند. نظرسنجی انجام شده نشان داد که 59 درصد از بینندگان این مناظره مکرون را قانع‌کننده‌تر می‌دانند. (بلومبرگ)

    تیم تحقیقاتی ما بر این باور است که کاهش اولیه ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا ممکن است به اندازه 1.25٪ به سمت محدوده 1.0650-1.0700 باشد و اگر لوپن روی جنبه های مقابله ای دستور کار خود تمرکز کند، کاهش بیشتر به سمت 1.03 ممکن است. پیروزی ماکرون می تواند باعث افزایش سریع ارزش آن به 1.0950 شود. (تحقیقات بارکلیز)
    • روسیه یک موشک بالستیک قاره پیمای جدید با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را آزمایش کرد که پوتین، رئیس جمهور این کشور، روز چهارشنبه گفت که دشمنان روسیه را وادار به «تفکر مجدد» خواهد کرد. آزمایش Sarmat که سال ها در حال طراحی و ساخت بود، غافلگیرکننده نبود، اما در زمان تنش شدید ژئوپلیتیکی انجام شد. (رویترز)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 13:30- شاخص هماهنگ قیمت مصرف کننده اتحادیه اروپا (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 2.5% نسبت به ماه گذشته، 7.5% نسبت به سال گذشته)
    • 13:30- داده های مرکز آمار اروپا (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 3.0% نسبت به سال گذشته)
    • 17:00- شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا، ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 25.0/ اتفاق نظر: 21.4)
    • 17:00- مطالبات اولیه بیکاری ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 185k/ اتفاق نظر: 180k)
    • 18:30- ضریب اطمینان مصرف کننده اتحادیه اروپا (اتفاق نظر: 20.0-%)




    منبع
پردازش ...
X