اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 26 می 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 26 می 2022

    در حالی که سرمایه گذاران در اواخر عصر، منتظر انتشار صورتجلسه فدرال رزرو هستند تا به ارزیابی چشم انداز تشدید سیاست های پولی در ماه های آینده کمک کند، سهام ایالات متحده افزایش یافت.

    از آنجا که بازارها تا پایان سال شروع به افزایش نرخ کمتری کرده‌اند، افزایش 50 واحدی در دو نشست بعدی دیگر قطعی نیست و بازدهی 10 ساله خزانه‌داری آمریکا امروز به 2.73 درصد کاهش یافته است که پایین‌ترین سطح از اواخر آوریل است.

    همچنان که تقاضا برای کالاها همچنان در حال افزایش است و در عین حال، نسبت به ماه قبل کاهش یافته است، سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده از 1.1 درصد در ماه مارس، به 0.4 درصد در ماه آوریل کاهش یافت.

    دلار به کانال 102.2 بازگشت. پس از آنکه بانک مرکزی روسیه در هر جلسه در ماه آوریل، نرخ ها را به میزان 300 واحد کاهش داد، بازارها انتظار کاهش نرخ دیگری را از این بانک دارند؛ بانک مرکزی روسیه اعلام کرده جلسه اضطراری برنامه ریزی نشده‌ای را امروز پنجشنبه برگزار می کند.

    ارزش روبل باز هم افزایش یافت. با این حال، روند رو به رشد آن نسبت به جلسات قبلی کندتر بود.

    به دلیل چشم انداز ضعیف اقتصاد کلان چین، بهای مجموعه فلزات پایه در بورس فلزات لندن (LME) باز هم کاهش یافت.

    در این میان، دو استان بزرگ چین، جیانگ سو و ژجیانگ، نرخ برق را برای کارخانه‌ها افزایش می‌دهند، زیرا آنها به اهداف خود برای بهره‌وری انرژی نرسیده‌اند؛ در ژجیانگ، افزایش نرخ برق برای پوشش هزینه‌های بالاتر گاز طبیعی صورت می گیرد.

    این مسئله فشار قابل توجهی بر سود تولید فلزات، به ویژه سرب، وارد می کند که تولید آن در مناطق فوق الذکر، در حال حاضر، در حال کاهش است.

    سرب بیشترین کاهش قیمت را داشت و به زیر سطح حمایت 2110 دلار در هر تن سقوط کرد و با 2103.50 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای آلومینیوم باز هم کاهش یافت و به 2874 دلار در هر تن رسید.

    به همین ترتیب، بهای مس پس از رسیدن به سطح حمایت 9300 دلار در هر تن، با قیمت 9373 دلار در هر تن بسته شد. روی با قیمت پایین تر 3750.50 دلار در هر تن بسته شد.

    پس از کاهش کمتر از حد انتظار ذخایر نفت خام آمریکا، بهای نفت امروز نوسان اندکی داشت. نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، با قیمت 109.83 و113.67 دلار در هر بشکه معامله شدند.

    پیش از انتشار صورتجلسه فدرال رزرو، بهای فلزات گرانبها کاهش یافت، و قیمت طلا و نقره، به ترتیب، به 1845 و 21.83 دلار در هر اونس سقوط کرد.



    منبع
پردازش ...
X