اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 31 می 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 31 می 2022

    به دنبال روند نزولی ارزش در بازارهای اوراق قرضه اروپا، روند صعودی سهام ایالات متحده در اواخر روز متوقف شد. تورم آلمان در ماه مه به بالاترین حد خود یعنی 8.7 درصد رسید که این مسئله سیاستگذاران را وادار کرد تا زودتر از پیش بینی فعلی اقدام کنند.

    در همان زمان، با کاهش نگرانی ها در مورد افزایش قیمت ها برای دومین ماه متوالی، ضریب اطمینان منطقه یورو به 105 افزایش یافت. پایین آمدن شاخص های تولیدی توسط بخش های خدمات و ساخت و ساز جبران شد.

    در همین حال، فدرال رزرو قرار است از چهارشنبه شروع به کاهش ترازنامه 8.9 تریلیون دلاری خود کند. ارزش دلار برای سومین روز متوالی کاهش یافت.

    با ثبت کمترین موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در 3 ماه گذشته در چین، شاخص ها در این کشور بهبود یافت. شانگهای قرار است محدودیت ها را برای مناطق کم خطر لغو کند و چندین منطقه در پکن شاهد رفع محدودیت ها در رفت و آمد خواهند بود. در آخر هفته، شانگهای اعلام کرد که تصویب پروژه‌های ملکی و همچنین افزایش سهمیه تولید خودرو را تسریع خواهد کرد تا روند بهبود شرایط اقتصادی در مدت زمان کمتری طی شود.

    مالیات بر خرید برخی خودروهای سواری کاهش یافته و برای خریداران خودروهای برقی یارانه اختصاص داده می شود. در نتیجه، بهای تمام فلزات اندکی بالاتر رفتند.

    نیکل بیشترین افزایش قیمت را داشت و برای چهارمین روز متوالی، با قیمت بالاتری بسته شد. این فلز قبل از این که با قیمت 29279 دلار هر تن بسته شود، به سطح مقاومت 30000 دلار در هر تن رسید.

    بهای آلومینیوم و مس نیز اندکی افزایش یافت و به ترتیب، با قیمت های 2888.50 و 9543 دلار در هر تن بسته شدند.

    سرب بالاتر از 2175 دلار در هر تن بسته شد. روی از سطح مقاومت 3950 دلار در هر تن فراتر نرفت و با 3900.50 دلار در هر تن بسته شد.

    پس از کاهش محدودیت های کرونایی در چین و تلاش اتحادیه اروپا برای اِعمال دور بعدی تحریم‌ها علیه روسیه از جمله ممنوعیت صادرات نفت، قیمت‌های آتی نفت به بالاترین حد خود در دو ماه گذشته رسید.

    در این میان، حجم محموله‌ها از روسیه به اروپا در حال افزایش است و به بالاترین حد در 4 هفته گذشته رسیده است، چون تحریم‌ها هنوز بر صادرکننده تأثیری نداشته است. هر بشکه از نفت وست تگزاس و برنت اکنون با قیمت 116 و 120 دلار معامله می شوند.

    فلزات گرانبها روند متفاوتی را با یکدیگر طی کردند و بهای طلا به 1856 دلار در هر اونس افزایش یافت.


    منبع
پردازش ...
X