اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 1 ژوئن 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 1 ژوئن 2022

    با افزایش تورم در اروپا، ارزش سهام ایالات متحده کاهش یافت. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) منطقه یورو در ماه مه با 8.1% افزایش، به بالاترین حد خود رسید، و تورم آلمان و فرانسه با رسیدن به 7.9% و 5.2%، در بالاترین حد خود بود. به دلیل افزایش هزینه های مواد غذایی و انرژی، روند صعودی تورم ادامه داشت، اما تورم مربوط به کالاهای غیرخوراکی 3.8٪ بیشتر شد.

    همچنان بعید به نظر می رسد که این رقم باعث شود تا بانک مرکزی اروپا، مانند آنچه از فدرال رزرو دیده ایم، نرخ ها را 50 واحد افزایش دهد.

    به دلیل نگرانی های دوباره در مورد تورم، بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یافت و بازدهی 10 ساله را به 2.84 درصد رساند.

    ارزش دلار باز هم به 102 افزایش یافت. شاخص مدیران خرید (PMI) تولید چین در ماه می بهبود یافت و به 49.6 رسید، که همچنان نزولی بود، اما بالاتر از 47.4 در ماه قبل بود؛ دلیل اصلی این افزایش بهبود عرضه و تقاضا بوده است.

    امروز، بیشتر فلزات در بورس فلزات لندن (LME) روندی نزولی داشتند، و تنها قلع با قیمت بالاتر 34670 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای آلومینیوم با کاهش بیش از 3 درصدی و سقوط به سطوح مشاهده شده در اواسط ماه مه، بیشترین ضرر را تجربه کرد و هفته ها روند صعودی را متوقف کرد. این فلز زیر 2800 دلار در هر تن، با 2787 دلار در هر تن بسته شد.

    نیکل نیز همین روند را دنبال کرد و برای اولین بار در چهار جلسه معاملاتی، بهای آن به 28,3925 دلار در هر تن کاهش یافت که مطابق با میزان بسته شدن در روز جمعه بود.

    در نیمه اول روز، بهای مس پیش از رسیدن به 9447.50 دلار در هر تن، نوسان داشت.

    سرب و روی، به ترتیب، با قیمت پایین تر 2182 و 3913.50 دلار در هر تن بسته شدند. از آنجا که میانگین سفر کشتیرانی در اقیانوس آرام به پایین ترین سطح از نوامبر کاهش یافته است، برخی از نگرانی های مربوط به زنجیره تامین در ایالات متحده در حال کاهش است.

    تاخیر در خروج کانتینر از انبارهای ریلی در شهرهایی مانند دیترویت و ممفیس نیز به پایین‌ترین سطح از سپتامبر کاهش یافته است.

    با این حال، در سوی دیگر معادله، شرکت‌هایی مانند تارگت (Target) اخیراً به مشکل کاهش تقاضا برای کالاها در ایالات متحده اشاره کرده‌اند که باعث شده اقلام حجیمی مانند تلویزیون و یخچال در انبارها دست نخورده باقی بمانند.

    پس از انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت بیشتر واردات نفت از روسیه توسط اروپا و اعلام کشور مجارستان به عنوان تنها کشوری که از این ممنوعیت معاف است، ارزش معاملات آتی نفت به بالاترین سطح در 2 ماه گذشته افزایش یافت. بهای نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، به 117 و 123 دلار در هر بشکه جهش کرد.

    امروز، فلزات گرانبها باز هم عملکرد متفاوتی داشتند؛ بهای هر اونس طلا و نقره، به ترتیب، به 1841 و 21.72 دلار کاهش یافت.



    منبع
پردازش ...
X