اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 17 ژوئن 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 17 ژوئن 2022

    به دلیل ترس از رکود جهانی پس از پایان یافتن رالی ناشی از تصمیمات فدرال رزرو، ارزش سهام ایالات متحده سقوط کرد. بانک مرکزی ایالات متحده دیروز نرخ بهره را 75 واحد افزایش داد که بیشترین افزایش از سال 1994 بود و با توجه به داده های اقتصادی، احتمال افزایش دوباره نرخ بهره در ماه آینده وجود خواهد داشت.

    با این حال، سیاست گذاران انتظار دارند که تورم به اوج خود برسد و در حال حاضر شروع به تعدیل کند.

    بازدهی خزانه داری ایالات متحده به افزایش خود ادامه داد، اما مقاومت در سطح 3.50 درصدی باعث شد تا در سطح 3.32 درصد قرار گیرد.

    با عبور نرخ‌های وام مسکن از بالاترین رقم سال 1987 یعنی 5.78 درصد، داده‌های ناامیدکننده اقتصادی نیز در اواخر روز بر این شاخص ها تأثیر گذاشت، که فشار بر خریداران مسکن و به طور کلی بازار را افزایش داد.

    در همان زمان، ساخت و ساز خانه های جدید در ایالات متحده در ماه می، 14.4 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت که کمترین میزان در بیش از یک سال گذشته است و حاکی از روند کاهش تقاضا است.

    با افزایش نرخ فرانک در پی افزایش ناگهانی نرخ بهره از سوی سوئیس، بازده اوراق قرضه اروپا کاهش یافت.

    به همین ترتیب، بانک انگلستان امروز نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد و اعلام کرد که آماده است در صورت لزوم اقدامات گسترده تری را انجام دهد.

    همچنان که نرخ های بهره بالاتر نگرانی های مربوط به رکود جهانی را افزایش می دهد، بهای فلزات در سراسر جهان امروز کاهش یافتند و تنها سرب با قیمت بالاتری بسته شد.

    آلومینیوم بیشترین کاهش قیمت را داشت؛ بهای این فلز به زیر سطح حمایت 2560 دلار در هر تن رسید و با 2504.50 دلار در هر تن بسته شد، که پایین ترین سطحی است که از جولای سال گذشته مشاهده نشده بود.

    استرالیا در حال حاضر با کمبود برق مواجه است و به 8 میلیون نفر گفته شده است که تا آنجا که می توانند، چراغ های خود را خاموش کنند. این سوال که آیا کارخانه های ذوب آلومینیوم قادر به انجام کار هستند، به شدت به ساختار منبع تغذیه آنها بستگی دارد. گفته می شود با توجه به قراردادهای بلندمدت آنها، منبع برق توماگو آلومینال، بزرگترین کارخانه ذوب آلومینیوم این کشور، تحت تأثیر این قطعی برق قرار نگرفته است. با این حال، افزایش قیمت انرژی در حال حاضر باعث افزایش قیمت برق شده و احتمالاً هزینه های ورودی کارخانه های ذوب را بالاتر خواهد برد.

    در نیمه اول روز، بهای مس قبل از کاهش، به 9074.50 دلار در هر تن افزایش یافت.

    نیکل و روی، به ترتیب، با قیمت پایین تر 25259 و 3577.50 دلار در هر تن بسته شدند. تنها سرب با قیمت بالاتر 2101 دلار در هر تن بسته شد.

    امروز، پس از تصمیم فدرال رزرو، ارزش معاملات آتی نفت به شدت نوسان داشت. هر بشکه از نفت وست تگزاس و برنت، به ترتیب، با حدود 115 و 118 دلار معامله می شوند.

    در اواخر روز، پس از تصمیم فدرال رزرو و هجوم فعالان بازار برای سرمایه گذاری در فلزات گرانبها به عنوان دارایی های امن، بهای طلا و نقره با افزایش اندکی در طول روز، به ترتیب، به 1845 و 21.80 دلار در هر اونس رسید.



    منبع
پردازش ...
X