اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 5 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 5 جولای 2022 (امروز)

    آن چه در گزارش امروز می‌خوانید:
    • افزایش ارزش سهام آسیا با انتشار داده‌های بهتر از حد انتظار
    • دولت بایدن به دنبال کاهش تحریم های چین
    • افزایش 50 واحدی نرخ های بانک ذخائر استرالیا

    اخبار بازار:
    • با انتشار داده‌های بهتر از حد انتظار و بروز نشانه هایی از کاهش تنش ها بین ایالات متحده و چین، ارزش سهام آسیا یک شبه افزایش یافت. داده‌های منتشرشده نشان داد که با افزایش میزان تقاضا با کاهش محدودیت های کرونایی، بخش خدمات چین در ماه گذشته سریع‌تر از حد انتظار گسترش یافته است.

    شاخص مدیران خرید خدمات عمومی Caixin چین در ماه ژوئن به 54.5 رسید، که بیش از سطح مورد انتظار 49.7 بود. (فاینانشال تایمز)
    • دولت بایدن به دنبال کاهش برخی از تحریم های اقتصادی و تعرفه های اعمال شده در دوره ترامپ است. مقامات ارشد آمریکا و چین امروز با یکدیگر دیدار کرده و درباره چگونگی رفع تحریم ها گفتگو کردند. بر اساس بیانیه ای که منتشر شده، مذاکرات "مفید و سازنده" بوده است.

    بر اساس گزارشی رسمی، ژانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، "صراحتاً موضوعات نگران کننده از جمله تأثیر جنگ روسیه علیه اوکراین بر اقتصاد جهانی و اقدامات اقتصادی غیرمنصفانه و غیر بازاری" چین را مطرح کرد. (بلومبرگ)
    • همان طور که انتظار می رفت، بانک ذخائر استرالیا برای دومین بار، نرخ های خود را 50 واحد افزایش داد. با توجه به تعهد هیئت مدیره به بازگرداندن نرخ تورم به میزان مشخص شده، همچنان شاهد افزایش سریع به 2.0 درصد هستیم. پس از افزایش 2.0 درصدی، روند افزایش سریع‌تر خواهد شد و رویکرد بانک به داده‌ها وابسته خواهد بود. ما انتظار داریم که چرخه افزایش تا سه ماهه اول سال 2023، با 2.5٪ به پایان برسد.

    لحن بیانیه امروز به طور کلی شبیه به بیانیه مربوط به ماه ژوئن است که از نظر تحقیقاتی یک چرخش رویکرد سختگیرانه آشکاری را ایجاد کرده بود. بانک ذخائر استرالیا همچنان بر دلایلی تأکید می کند که باعث هدایت بازار به پیش بینی افزایش بیشتر نرخ ها از سوی هیئت مدیره، با رشد انعطاف پذیر، بازار کار بسیار قوی و افزایش فزاینده شاخص های تورم می‌شود. (تحقیقات بارکلیز)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 13:30- اتحادیه اروپا: شاخص مدیران خرید خدمات
    • 13:30- اتحادیه اروپا: شاخص مدیران خرید ترکیبی
    • 14:30- انگلستان: شاخص مدیران خرید خدمات
    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X