اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 13 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 13 جولای 2022 (امروز)

    آن چه در گزارش امروز می‌خوانید:
    • افزایش 50 واحدی نرخ‌های بانک کره و بانک مرکزی نیوزیلند
    • افزایش 0.5 درصدی تولید ناخالص داخلی ماه می انگلستان
    • تمرکز بر شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده، امروز

    اخبار بازار:
    • بانک مرکزی نیوزلند نرخ‌ها را 50 واحد افزایش داد و به 2.5 درصد رساند و اعلام کرد که لازم است شرایط سختگیرانه را "با سرعت" حفظ کند. این اقدام تأثیری در ارزش دلار نیوزیلند نداشت. کمیته اجرایی این بانک در نشست ماه می خود، نرخ‌ها را 4% تا سپتامبر 2023 افزایش و سپس، تا اواسط سال 2024 کاهش داد، در حالی که بازارها نرخ‌هاس خود را تا فوریه 2023، تا 3.85% افزایش دادند. (بلومبرگ)
    • بانک مرکزی کره نیز به طور مشابه نرخ سیاست خود را با 50 واحد افزایش به 2.25 درصد رساند و تاکید کرد که تورم همچنان موضوعی بحرانی است، و در عین حال نگرانی‌های مربوط به رشد را تایید کرد. ما انتظار داریم که آنها با توجه به اختیارات خود، تمرکز بیشتری بر تورم داشته باشند. پیش‌بینی می‌شود که این بانک افزایش 50 واحدی دیگری را در ماه آگوست و به دنبال آن، دو افزایش 25 واحدی در ماه‌های اکتبر و نوامبر را داشته باشد که باعث می‌شود نرخ سیاست تا پایان سال به 3.25 درصد برسد. (بلومبرگ، تحقیقات بارکلیز)
    • تولید ناخالص داخلی انگلستان در ماه می 0.5% نسبت به ماه گذشته افزایش یافت که کمی بالاتر از پیش‌بینی 0.3% نسبت به ماه گذشته و بسیار بالاتر از اتفاق نظر (0.1% نسبت به ماه گذشته) بوده است. با انتشار این خبر، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا بین 1.1895 و 1.1935 معامله شد و از آن زمان در حدود 1.1925 ثابت شده است. این داده ها اظهارات اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، را تأیید می‌کند که بر اساس آن، این بانک آماده است تا نرخ بهره را در گام های بزرگ تری افزایش دهد تا نشان دهد نسبت به افزایش 25 واحدی نرخ‌ها، "گزینه های بیشتری نیز روی میز دارد." (بلومبرگ)
    • داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده امروز منتشر شد و تیم تحقیقات بارکلیز 1.2% نسبت به ماه گذشته (8.8% نسبت به سال گذشته) برای کل کالاها و 0.5% نسبت به ماه گذشته (5.7% نسبت به سال گذشته) برای کالاهای غیرخوراکی را پیش‌بینی کرد. داده‌های به دست آمده توسط تیم تحقیقات بارکلیز نشان می‌دهد که خرید دلار آمریکا، به‌ویژه از ماه ژوئن امسال افزایش یافته است. همچنان که تمرکز فعالان بازار از شیوع بیماری کرونا به محدودیت‌های عرضه و واکنش سیاست پولی به قیمت‌های فزاینده معطوف شده است، تورم به نگرانی مهم آنها تبدیل شده است. تیم تحقیقات تحقیقات دریافته است که حساسیت بازار فارکس نسبت به انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده افزایش یافته است و این که کاهش چشمگیر در شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) مربوط به کالاهای غیرخوراکی می‌تواند از یورو و ارزهای گروه 10 (G10) (به ویژه دلار استرالیا و کرون نروژ) حمایت کند. (تحقیقات بارکلیز)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 14:30- تولید صنعتی منطقه یورو (تحقیقات بارکلیز: 0.3، اتفاق نظر: 0.1)
    • 18:00- شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 1.2% نسبت به ماه گذشته، 8.8% نسبت به سال گذشته/ اتفاق نظر: 1.8% نسبت به سال گذشته، 10% نسبت به سال گذشته)
    • 19:30- اعلام نرخ سود بانک مرکزی کانادا (تحقیقات بارکلیز: 2.25%، اتفاق نظر: 2%)
    • 03:30- اعلام نرخ سود بانک مرکزی شیلی (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 9.5%)




    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X