اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 15 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 15 جولای 2022 (امروز)

    آن چه در گزارش امروز می‌خوانید:
    • استعفای نخست‌وزیر ایتالیا و کاهش ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا به 0.9952
    • داده‌های مربوط به تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم چین بدتر از حد انتظار
    • افزایش مطالبات بیکاری ایالات‌متحده به بالاترین سطح از ماه نوامبر

    اخبار بازار:
    • با اعلام استعفای دراگی، نخست وزیر ایتالیا، که توسط ماتارلا، رئیس جمهور این کشور، رد شد، ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا به شدت کاهش یافت. دراگی اکنون باید در 20 ژوئیه در پارلمان سخنرانی کرده و برای کسب رای اعتماد تلاش کند. تیم تحقیقات بارکلیز عقیده دارد که انتخابات می‌تواند در اواسط سپتامبر اتفاق بیفتد و کناره‌گیری دراگی از صحنه سیاسی، و همچنین انتخابات زودهنگام می‌تواند تبعات منفی برای ایتالیا و اتحادیه اروپا داشته باشد. (تحقیقات بارکلیز)
    • پیش از این که والر و بولارد از مقامات فدرال رزرو اعلام کنند در ماه جولای، از افزایش 75 واحدی نرخ‌ها حمایت می‌کنند، دیروز شاخص دلار آمریکا (DXY)در بالاترین حد چند ساله جدید معامله شد. والر گفت که بسته به داده های دریافتی، به خصوص شاخص‌های خرده فروشی، مسکن و تورم، از اقدامات گسترده‌تر حمایت خواهد کرد. (CNBC)
    • با افزایش ارزش دلار، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا تحت فشار باقی ماند و دیروز تا پایین ترین سطح 1.1760 معامله شد. آخرین دور رقابت برای انتخاب رهبری حزب محافظه کار دیروز برگزار شد و تعداد نامزدها به 5 نفر کاهش یافت. در این رای گیری، سوئلا براورمن با کسب 27 رای از دور رقابت حذف شد. ریشی سوناک با کسب 101 رای به عنوان محبوب‌ترین نامزد باقی مانده است و پس از آن پنی موردانت (83)، لیز تراس (64)، کیمی بادنوک (49) و تام توگندات (32) در رده‌های بعدی قرار دارند. (فاینانشال تایمز)
    • داده های تولید ناخالص داخلی چین در سه ماهه دوم به 0.4% رسید (در مقابل 1.2% اتفاق نظر). این کندترین سرعت رشد در بیش از دو سال گذشته است که نشان‌دهنده تأثیر سیاست کووید صفر چین است. در طول ماه گذشته، به دلیل قدرت گسترده دلار و نگرانی در مورد گسترش موارد ابتلا به بیماری کووید، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ رنمینبی یوآن چین افزایش یافته است. با توجه به افزایش ارزش دلار، موانع ناشی از جریان‌های پرتفوی و نگرانی‌ها در مورد ادامه محدودیت‌های کرونایی، تیم تحقیقات بارکلیز انتظار دارد در کوتاه‌مدت، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ رنمینبی یوآن چین افزایش یابد. (تحقیقات بارکلیز)


    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • اتحادیه اروپا: سخنرانی لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، و پانتا، عضو شورای اجرایی، در اجلاس وزرای مالی گروه 20 و رؤسای CB
    • 18:00- شاخص خرده فروشی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.8% نسبت به ماه گذشته، اتفاق نظر: 0.9% نسبت به ماه گذشته)
    • 18:00- ایالات متحده: قیمت واردات
    • 18:00- ایالات متحده: قیمت واردات محصولات غیرنفتی
    • 18:45- تولید صنعتی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 0% نسبت به ماه گذشته)
    • 18:45- ایالات متحده: IP: تولید کارخانه‌ای
    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X