اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 3 آگوست 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 3 آگوست 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • آیا BoE از خط سیر خود خارج خواهد شد؟
    • تشویو در بازارهای ارزی
    • کاهش دلار کانادا در USDCAD بر سر نگرانی ها درباره تجارت با وجود افزایش بهای نفت خام

    پوند امروز قادر به صعود تا بالاترین سطح از سپتامبر 016 به این سو در برابر دلار شد. این با وجود خبر شاخص PMI ساخت و ساز بریتانیا بود که با رقمی ضعیف تر برابر با 51.9 در برابر انتظارات برای 54.3 منتشر شد. در ایالات متحده، گزارش NFP بخش خصوصی موسسه ADP برابر با 178000 بود در مقایسه با 187000 مورد انتظار. اما تجدیدنظر صعودی نصبت به رقم ماه ژوئن (از 158000 تا 191000) به این معنی است که گزارش موسسه ADP در کل کمی بهتر از انتظار بود. هرچند، کمکی به دلار نکرد. واضح است که طرفداران صعود و خریداران دلار در انتظار گزارش رسمی NFP و داده دستمزدها در روز جمعه پیش از آنکه بطور بالقوه وارد شوند هستند. اگر این اقرام بطور چشمگیری بالاتر از انتظارات باشد سپس دلار ممکن است برگشت معنی داری کند، در غیر اینصورت رالی پوند به احتمال بسیار زیاد ادامه خواهد یافت.
    بازارهای ارزی کمی آشفته هستند، از آنجاییکه نقدینگی بازار تابستانی به این موضوعات هیچ کمکی نمی کند اما بازارها در امتداد حرکت خود با لنگی در حرکت روبرو هستند. ساعات کاری پرنوسان و چاپی شب گذشته صرفنظر از هرگونه محرکی خاص اما با چشمانی باز و علاقه مند به کراس های ارز یورو باری دیگر در قدرت نفوذ کرده است. با نزول EURUSD که ظاهری بسیار محدود در این طبقه از حرکتش دارد معامله گران عمیقا به این فکر درباره این تصمیم فرو رفته اند که کل معاملاتشان را ببندند و امید به فرصتی برای یک خرید در کف داشته باشند یا تمامی هوش و حواس خودشان را به جهت حرکت این جفت ارز معطوف کرده و در قله سیکل حرکتی فعلی با امید تست 1.2000 وارد بازار شوند.
    روز چهارشنبه دلار کانادا در قیمتی پایین تر در برابر دلار در حال معامله بود. این ارز موفق به جذب سرمایه بر سر کاهش آمار NFP بخش خصوصی ایالات متحده و افزایش در بهای نفت خام پس از یک غافلگیری در افزایش تقاضای سوخت خودرو نشد. تیم کاری ترامپ تمرکز خود را با فشار آوردن بر روی ارز کانادایی معطوف به مهاجرت کرده است و تجارت کرده است.
پردازش ...
X