اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 4 آگوست 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 4 آگوست 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • تمایل به کاهش نرخ بهره اعضای MPC انگلستان پوند و نرخ بهره اوراق قرضه gilt این کشور را وادار به نزول کرد
    • عملکرد خوب دلار استرالیا بر سر داده های قدرتمند، با وجود کاهش در چشم انداز رشد این کشور
    • تمرکز بر روی گزارش امروز اشتغال ایالات متحده

    بازارهای دارایی و سهام آسیا پیش از گزارش اشتغال ایالات متحده جهت خاصی نداشتند و بدون روند حرکت می کردند، این در حالیست که یورو صعودهای خود در برابر دلار را در طول شب گذشته حفظ کرد. در معاملات دیروز، انتشار داده بالاتر از انتظار PMI بریتانیا، پوند را وادار به رالی کرد، حرکتی که به سرعت پس از آنکه دیدگاه متمایل به کاهش نرخ بهره BoE این ارز و نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله را 9 واحد پایه به پایین برد به بازار برگردانده شد.
    بار دیگر با اختلاف در رای بین ساندرز و مک کافری که رای خود را برای افزایش نرخ بهره دادند، اعضای هیات سیاست گذاری پولی BoE، همانطور که عموم انتظار داشتند سیاست پولی را در نشست ماه آگوست خود بدون تغییر رها کرد. کارنی از آنجاییکه پیش بینی GDP پایین تر (1.9% تا 1.7% برای سال 2017) اکنون بطور متقاعدکننده تری بازتاب داده ناامید کننده از زمان آغاز سال جاری می باشد، ریاست BoE پس از نشست ماه آگوست MPC پیامی بنوعی متعادل تر را تحویل بازار داد.
    در طول شب گذشته، پوند نسبتا بدون تغییر معامله شد حتی با با اینکه قائم مقام BoE براودبنت توضیح داد که ممکن است احتمالی وجود باشد که، "نرخ بهره کمی بالاتر رود".
    در مقابل، دلار استرالیا پس از آنکه خرده فروشی بالاتر از انتظارات ظاهر شد و با وجود اینکه RBA چشم انداز کوتاه مدت رشد را کاهش داد، در برابر رقبای خود رد G10 عملکرد بهتری داشت. RBA اکنون پیش بینی می کند که شاخص دلار استرالیا با وزن میزان معامله انجام شده تقریبا 5% از نوبت قبلی بالا می باشد.
    داده های دیروز هم جهت مشخصی نداشتند. سفارشات کارخانه ای ایالات متحده در ماه ژوئن با قدرت صعودی شد، اما این افزایش بیشتر از انتظار نبود. شاخص PMI غیرتولیدی موسسه ISM بیشتر از حد انتظار تعدیل شد، از 57.4 در ماه ژوئن تا 53.9 ، و شاخص PMI نهایی کامپوزیت و خدمات ناحیه یورو بطور مرزی و به سمت پایین مورد تجدید قرار گرفت.
    بازارها نگاهشان به گزارش امروز اشتغال ایالات متحده است. موسسه بارکلیز انتظار دارد حقوق بگیران headline 175000 نفر افزایش یابد، حقوق بگیران بخش خصوصی 170000 نفر افزایش یابد، و نرخ بیکاری به عکس نمودن افزایش ماه قبل به میزان 0.1% و تا 4.3% کاهش یابد.
پردازش ...
X