اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 8 آگوست 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 8 آگوست 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • کاهش ارزش سهام آسیایی با وجود تمایلات ریسک پذیری در بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده
    • سخنرانی های متمایل به کاهش نرخ بهره دیروز از سوی بولارد و کاشکاری هر دو تورم شکننده در ایالات متحده را برجسته کردند.
    • تمرکز امروز بر روی رای گیری عدم اعتماد بر ضد زوما ریاست جمهور آفریقای جنوبی

    در طول شب گذشته، بازار سهام آسیا با وجود عملکرد مثبت دیروز بازار دارایی و سهام ایالات متحده ی در یک سسشن آرام و خلوت تابستانی کاهش یافت.
    دیروز تمایلات ریسک پذیری در بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده وجود داشت. داوجونز نهمین قیمت بی سابقه بالا در زمان بسته شدن را به ثبت رساند، و در آن شرکت بوئینگ و گلدمن عاملان ایجاد رالی بودند.
    S&P با 0.16% صعود بسته شد تا جدیدترین سقف بی سابقه خود را برجای بگذارد. Nasdaq با 0.5% افزایش بسته شد.
    دیروز پس از اعلام اینکه مجمع ملی آفریقای جنوبی یک رای گیری غیرعلنی عدم اعتماد به رییس جمهور زوما را برگزار خواهد نمود ZAR رالی کرد. حرکت عدم اعتماد نیازمند 1+50% آرا را دارد تا بتصویب برسد، و به معنی برکناری رییس جمهور زوما خواهد بود.
    از آنجاییکه احتمال تایید حرکت برکناری بطور مرزی در حال افزایش است، بازار رای گیری مخفی را درک می کند. هرچند، هیات حاکمه کنگره ملی آفریقا (ANC) 62% از مجلس کنترل خود دارد و در تلاش های قبلی در راستای خطوط حزبی رای داده است. رای گیری طبق برنامه امروز انجام خواهد شد (انتظار می رود نتیجه آن بعد از 1 بعدازظهر بوقت لندن منتشر شود).
    دیروز در ایالات متحده، کاشکاری ریاست فدرال رزرو مینیاپولیس و بولارد ریاست فدرال رزرو سنت لوئیس هر دو سخنرانی هایی با تمایلات کاهش نرخ بهره انجام دادند که تکیه بر تورم شکننده این کشور داشتند.
    در بازار ارزی، در چیزی که یک آغاز کم حجم در هفته در بازار بود، EURUSD صعود کرد تا دوباره را 1.1800 بشکند. دلار نیوزلند بلافاصله پس از تجدیدنظر نزولی تورم همچنان در وضعیت عرضه باقی ماند.
    معامله گران موسسه بارکلیز شاهد یک حمایت در 1.3000 پیش از 1.2930 هستند، همچنین مقاومت کوتاه مدت را در 1.3160 پیش از سقف ابتدای سال تا به امروز در 1.3267 قرار دارد. حمایت EURGBP در 0.9000 قرار دارد بهمراه مقاومتی در 0.9060 که پیش از 0.9130 قرار دارد.
پردازش ...
X