اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 29 آگوست 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 29 آگوست 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • تنش های ژئوپولتیکال باعث تمایلات ریسک گریزی
    • خودداری یلن ریاست Fed و دراگی ریاست ECB از صحبت درباره سیاست پولی در جکسون هول
    • اکنون چرخش تمرکز به سمت داده تورم اروپا و ایالات متحده، علاوه بر گزارش اشتغال ایالات متحده

    بازارهای دارایی و سهام آسیا کاهش یافتند در حالیکه USDJPY بر سر خبر اینکه کره شمالی یک موشک بر فراز ژاپن شلیک کرد بطور تهاجمی افزایش یافت، چرا که سرمایه گذاران به سمت دارایی های ایمن روی آوردند. با تزریق تمایلات ریسک گریزی از سوی تنش های ژئوپولتیکال، طلا رالی خود را به بالای 1300$ در هر اونس امتداد بخشید و بهای نفت خام برگشت چرا که سرمایه گذاران به آسیب ایجاد شده از سوی طوفان هاروی اهمیت دادند.
    عواقب بعد از نشست اقتصادی جکسون هول سال 2017 بازارها را ناامید باقی گذاشت چرا که یلن ریاست فدرال رزرو و دراگی ریاست ECB هر دو درباره سیاست پولی توضیحی ارایه ندادند. کمتر از دو هفته پیش از نشست هیات مدیره ECB، دراگی بسیار محتاط ماند و توضیحی درباره سیاست پولییا قدرت اخیر یورو ارایه نداد.
    این منجر به تغییر در پوزیشن های بازار شد که روز جمعه باعث حرکت EURUSD به سمت قیمت بالاتر شد. حرکت قیمت صبح امروز حالت فنری خود را حفظ کرد و این جفت ارز تا سطح مقاومت کلیدی و روانی 1.2000 افزایش یافت. معامله گران موسسه بارکلیز اکنون مقاومتی در 1.2050 و 1.2100 می بینند، و حمایت هایی در 1.1909 و 1.1850. یلن ریاست فدرال رزرو در نشست جکسون هول در روز جمعه به سرمایه گذاران پیشنهادی درباره ارزیابی دوباره مسیر احتمالی حرکت نرخ بهره فدرال نکرد، بجای آن، درباره خوبی ها و مزایای قوانین قدرتمندتر سخن به میان آورد.
    بازارها تنها 37% شانس برای افزایش نرخ بهره توسط Fed در دسامبر 2017 قایل هستند، بازارها اکنون توجهشان به سمت داده تورم ایالات متحده (که روز پنج شنبه منتشر می شود) و گزارش اشتغال ایالات متحده (زمان انتشار، روز جمعه) معطوف شده است. انتظار داریم عدد headline مربوط به nfp به میزان 200000 نفر در ماه آگوست افزایش یافته باشد در برابر 209000 در ماه جولای.
پردازش ...
X